Świat piłki nożnej był dla Pedriego wszystkim – od najmłodszych lat marzył o tym, by grać w Barcelonie, nosić słynną bordowo-granatową koszulkę i być częścią drużyny, która wygrywa wszystko. Był jednym z tych, którzy od zawsze wiedzieli, czego chcą i do czego dążą. Jednak nikt nigdy nie przygotował go na to, jak bardzo życie potrafi wywrócić wszystko do góry nogami, kiedy pojawia się coś, czego nie da się kontrolować – emocje.
Związek z dziewczyną, który zakończył kilka tygodni wcześniej, pozostawił w nim pustkę. Ale to, co miało być tylko chwilą wytchnienia, szybko zmieniło się w coś o wiele bardziej skomplikowanego. To Gavi – chłopak, z którym dzielił nie tylko boisko— ale także życie w szatni, treningi, zwycięstwa i porażki — zaczął pojawiać się w myślach Pedriego coraz częściej. Na początku były to drobne rzeczy. Uśmiech Gaviego, jego niespożyta energia, sposób, w jaki zawsze znajdował miejsce na boisku, by odebrać piłkę. Jednak z czasem myśli te zaczęły się zmieniać, zyskiwać intensywność, której Pedri nie umiał zrozumieć. Coś w nim pękało, w miarę jak nie mógł odgonić od siebie tej dziwnej fascynacji.
Gavi z kolei od zawsze nosił w sobie pewną burzę, której nie dawał po sobie poznać. W oczach świata był niezniszczalny – młody talent, który w wieku zaledwie kilkunastu lat wszedł do pierwszej drużyny Barcelony. Na boisku był jak lew, nieustraszony i gotowy na wszystko, by wygrać. Poza nim – był zagubionym chłopakiem, który nie potrafił odnaleźć się w świecie pełnym oczekiwań, presji i chaosu, który go otaczał.
Obaj byli młodzi, utalentowani, z przyszłością przed sobą, którą wielu mogło im zazdrościć. Ale kiedy ich drogi zaczęły się splatać w bardziej osobisty sposób, ich życie zaczęło wymykać się spod kontroli. Gavi skrywał w sobie mrok, o którym nikt nie wiedział, a Pedri dopiero uświadamiał sobie, że uczucia, które zaczynał do niego żywić, były czymś więcej niż tylko braterską miłością do kolegi z drużyny.
Był to początek historii, której sami nie umieli zrozumieć – pełnej miłości, bólu, i skrajnych emocji, które miały zmienić ich życie na zawsze.