Mimo że droga do zdrowienia była długa i trudna, Gavi i Pedri postanowili walczyć o swoją miłość. Wspierali się nawzajem, rozmawiali o swoich emocjach, a Gavi obiecał Pedriemu, że nigdy więcej nie pozwoli, by czuł się tak, jak wcześniej.
Ich historia była pełna wzlotów i upadków, ale obaj wiedzieli, że ich miłość jest silniejsza niż jakiekolwiek przeszkody. Gavi i Pedri postanowili, że ich związek musi opierać się na zaufaniu i szczerości.
Z czasem zaczęli wracać na boisko. Każdy mecz był dla nich okazją do walki, nie tylko o wygraną, ale także o siebie nawzajem. Praca zespołowa i wspólne marzenia o wielkich osiągnięciach w FC Barcelonie stały się ich nowym celem.
Pewnego wieczoru, po zakończonym meczu, Gavi i Pedri usiedli na ławce, obserwując zachód słońca. Czuł, że wreszcie mogą spojrzeć w przyszłość bez strachu i bólu. Ich miłość zyskała nowy sens, a obaj byli gotowi stawić czoła światu.
– Jesteś moim największym wsparciem – powiedział Gavi, trzymając rękę Pedriego w swojej. – Nie mogę sobie wyobrazić życia bez ciebie.
– I ja nie wyobrażam sobie życia bez ciebie – odpowiedział Pedri. – Przeszłość nas nie zdefiniuje, ale nauczy nas, jak żyć w przyszłości.
Z uśmiechem, który rozjaśnił ich twarze, obaj wiedzieli, że ich historia nie kończy się na dramacie, ale staje się nowym początkiem.