Odaya girer girmez özlediği dudakları esir aldı Hyunjin, saçlarını sertçe kavramış uzaklaşmasına izin vermiyordu. Öpemediği günlerin intikamını alıyor gibiydi ve Felix'te ondan farklı değildi, dudaklarının arasındaki yumuşak dudaklar aklını kaybetmesine sebep olacaktı, çok özlemişti.
"Hyunjin!~"
"Bebeğim?"
"Çok özledim seni, artık oyun yok değil mi?"
"Yok güzelim, seni öyle çok seviyorum ki yaptığım her şey için özür dilerim."
"Bende seni kandırdığım için özür dilerim sevgilim"
"Sevgilim?"
"Evet, sevgilin olmayı kabul ediyorum. Hatta seninle evleneceğim"
"Seni çok seviyorum"
"Benden seni seviyorum Hyunjin"
Tekrar birleşti dudakları, dakikalar içinde çıplak bedenleri büyük bir zevkle birbirine temas etmişti. Sırtı yatakla buluştuğunda bacakkarının arasına yerleşen adamla ilk defa utandığını hissetti Felix, bu sefer farklıydı.
"Utanıyor musun, yanakların kızardı"
"Neden utanayım ki, ilk değil sonuçta daha önce de seviştik"
"İlk kez sevgilim olarak altımdasın, bu sence de farklı değil mi?"
Elini Hyunjin'in yanağına götürüp nazik bir şekilde dokundu Felix, herşey gerçekti. Nefret ettiği, kıskandığı hatta öldürmek istediği adam şu an onun sevgilisiydi ve çok seviyordu. Tekrar birleşti dudakları uzun ve tutkulu bir öpücüğün ardından sıcak dudakların tüm bedenini sanki ilk miş gibi keşfetmesine izin verdi.
Kalçasındaki parmaklar içine kaydığında inleyerek kaslı kollara tutundu, Hyunjin'in kemikli parmakları acının yanı sıra eşsiz bir zevk veriyordu.
İçini genişleten parmaklara göğsünü emen ıslak dudaklar da eşlik ettiğinde kendini tutmayı bırakıp inlemeye başladı Felix, şimdiden gelecek gibi hissediyor kendini tutuyordu.
"Hyunjin~ Hyunjin yeter bu kadar, içime gir lütfen"
Sevgilisinin yalvarır tonda çıkan sesiyle başını kaldırıp zevkten sulanan gözlere baktı Hyunjin, okadar güzel görünüyordu ki parmaklarını içinden çekip erkekliğini yavaşça içine gönderdi.
"Ah sikeyim, çok dar~"
"Hyunjin hızlan hadi ne olur~"
Kendini tutmayı bırakıp hızlıca içine girdi Hyunjin, dudaklarını kızaran dudaklara bastırıp nefesinde kaybolan inlemelerle dakikalarca zevki yaşadı ikisi de, bu seferki çok farklıydı..
.
Günler sonra..
"Buyrun efendim" Diyerek Hyunjin'in kapısını açtı Felix, bakışları arsızca yakışıklı adamı süzüyordu.
"Teşekkür ederim bebeğim, kendim açabilirim zahmet etme"
"Ellerimi kullanmayı sonunda öğrendim diyorsun?"
"Evet güzelim, gidelim mi toplantım var"
"Gidelim sevgilim"
Hyunjin bindikten sonra kapısını kapatıp şoför koltuğuna geçti Felix, arabayı çalıştırıp yola çıkarken bile bakışları sevgilisindeydi.
"Yola bak bebeğim, ben bir yere kaçmıyorum"
"Of özledim ne yapayım, bakmıyorum işte sana bakacağım ben"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanfictionYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..