🍀25🍀 Zawgyi

6 2 0
                                    

Zawgyi


Bar ကိုေရာက္တည္းက ေထာင့္က်ဝိုင္း‌တစ္ခုမွထိုင္လိုက္သည္။ခုအစီအစဉ္က ခနအပ်င္းေျပလာတာ ။မိုးခ်ုပ္ခါနီး က်ရင္ျပန္မည္။ေဝဟင္ ဖုန္းလွမ္းဆက္ျပီးမြကာခင္ပဲ လူနာေစာင့္နွစ္ေယာက္က ေရာက္လာသည္။မ်က္နွာေတြက တစ္ေယာက္မွရြွင္ရြွင္ပ်ပ်မရွိ။
ငယ္ငယ္ကသူ့ကိုြကီး သတိမရေသးလို့ စိတ္ညစ္ေနတာ ဟုတ္ပါျပီ။ဒါဆို ထည္ဝါျမတ္မင္းက ဘာြဖစ္ေနျပန္ျပီလဲ...
သူတို့ြကည့္ရတာ ရည္းစားပူမိေနမွန္း သိသာလွစြာ။ဒီခ်ိန္မွာ Lucky တစ္ေယာက္ပဲသာယာတယ္။ဘာဘဲေျပာေျပာသူတို့ထက္ က္ိုယ္က ပိုအဆင္ေျပတယ္မို့လား...

"ငယ္ငယ္ ေသာက္လွခ်ည္လား..."

ေရာက္တည္းက တစ္ခြက္ျပီးတစ္ခြက္ မနားတမ္းကိုင္ေနတဲ့သူကို ထည္ဝါေျပာလိုက္ေတာ့ ေခါင္းတစ္ခ်က္သာျငိမ့္လာသည္။စကားမေျပာ...
ေဝဟင္ကိုကိုလည္း တစ္ခြက္‌ကို ဇိမ္ခံေသာက္ရင္း မ်က္လြွာပင့္ြကည့္လိုက္သည္။

ငယ္ကစုစုေပါင္းမွလက္တစ္ဆုပ္စာမ်ွရွိေသာ အသားေပ်ာ့ရွပ္အက်ီအနီေရာင္ေလးကို ေဘာင္းဘီအေရာင္ရင့္တစ္ထည္နဲ့တြဲဝတ္ထားသည္။ကိုယ္လုံးေပါ္တင္ယုံမ်ွ ြကယ္သီးအကုန္မတပ္ဘဲ ကပိုကရိုေလးဝတ္ထားတာေြကာင့္ တမ်ိုးေလးဆန္းေန၏။လည္ပင္းမွာ ခပ္ေသးေသး ဆြဲြကိုးေလးက တလက္လက္ထေနျပီး ြကည့္ေကာင္းေအာင္ပိုဖန္တီးေပးသည္။လူက သြယ္ေပမယ့္ အရပ္ကေတာ့အရမ္းပုတဲ့အထဲမပါ။အသားြဖူြဖူေလးကို အနီဆင္ထားေတာ့ တကယ့္ ြကည့္လို့ေကာင္းတဲ့အရုပ္ေလးခ်ထားသလို။ခုေတာ့ ထိုအရုပ္ေလး အရက္ပဲစြတ္ေသာက္ေန၏။အကိုေတြနဲ့မို့ ေသာက္ေနတာ စိတ္ခ်လက္ခ်...

"မင္းဒါနဲ့ဆို ၆ခြက္။မခံနိုင္ပဲေနမယ္..."

မေနနိုင္တဲ့ထည္ဝါကဝင္ေျပာေတာ့ ဘာမွမြဖစ္ဘူးဆိုတဲ့အထာနဲ့ လက္ကာျပျပန္သည္။သူ့အကိုကေတာ့ စိုက္ြကည့္ေနျပီးဘာမွမေျပာ။ြကားထဲကထည္ဝါ စိတ္ရွုပ္လာရသည္။အြကီးကပဲ ဦးေနွာက္လြတ္ေနတာလား အငယ္ကပဲပ်က္ေနတာလားမသိ ေတာ္ေတာ္ေြကာင္တဲ့ အမြွာေတြ...

"ေတာ္သင့္ျပီ ဒီခြက္ကုန္ရင္..."

"ငယ့္ကို ေသာက္ခြင့္ေပးပါ ဒီညေတာ့...မေသာက္တာြကာလို့အရမ္းလြမ္းေနတာ ဒီအရသာေလးကို...အဟင္း..."

🍀Prince's Husband (or)ရွှေမျက်နှာတော် ညှိုးမှာစိုး🍀{Ongoing} Where stories live. Discover now