🍀31🍀 Zawgyi

58 2 0
                                    

Zawgyi

မနက္စာ စားပြဲတြင္ြဖစ္သည္။

စံအိမ္ြကီးရဲ့ မနက္စာဝိုင္းတြင္ လူစုံေန၏။
ဒယ္ဒီရယ္၊ပါပါးရယ္၊ေဝဟင္တို့စုံတြဲရယ္၊ငယ္ငယ္ရယ္....

"သားတို့ ဘယ္လိုေနေသးလဲ။တစ္ခုခု ခံစားေနရေသးလား..."

ပါပါးဦးတည္ေမးလိုက္တာက ျမန္းနဲ့ ငယ္ငယ့္ကို။ပါပါးစကားသံြကားေတာ့ ျမန္းက စားလက္စကိုရပ္လိုက္သည္။

"ငယ္က ဘယ္လိုမွမေနေတာ့ဘူး ေကာင္းသြားျပီ ပါပါး..."

"ျမန္းလည္းေကာင္းေနပါျပီ။ဒါေပမယ့္ ေနလို့သိပ္မေကာင္းဘူး။ရင္ထဲျပည့္ေနတယ္ ပါပါး။စားခ်င္ ေသာက္ခ်င္စိတ္ေပ်ာက္ေနတာ..."

မင္းသားရဲ့ စကားအဆုံး ပါပါးနဲ့ေဝဟင္ကအြကည့္ခ်င္းဆုံသြားသလို ဒယ္ဒီလည္းစားေနရင္း မသိမသာရပ္သြားသည္။ငယ္ငယ္ကေတာ့ ဘာမွမသိသူမလို့ ေအးေဆး...

အေြကာင္းကေတာ့ ေဝဟင္က အေဖနွစ္ေယာက္လုံးကို ျမန္းမွာကိုယ္ဝန္ရွိေြကာင္းမေျပာေစရန္ ြကိုတားထားြခင္းေြကာင့္ြဖစ္သည္။သူတားတုန္းက ပါပါးကသေဘာမတူေပမယ့္ ေဝဟင့္ရဲ့ ခိုင္လုံတဲ့ အေြကာင္းျပခ်က္တစ္ခုေြကာင့္ လက္ခံသြားရသည္။

"က်ြန္ေတာ့္ကို ကူညီပါအုံး ပါပါးတို့။သူ့မွာကိုယ္ဝန္ရွိေြကာင္းကို ဘယ္သူမွ မသိေစခ်င္ေသးဘူး။က်ြန္ေတာ္တို့ နွစ္ေယာက္လက္မထပ္ရေသးဘူး ။ခ်က္ခ်င္းလက္ထပ္ဖို့ဆိုတာကလည္း ထင္သေလာက္မလြယ္ဘူး။သူ့မိသားစုဘက္မွာ ျပဿနာတစ္ခ်ို့ရွိတယ္။က်ြန္ေတာ္ အျမန္ဆုံးြကိုးစားျပီးေတာ့ အဆင္ေျပေအာင္လုပ္ပါမယ္။ေလာေလာဆယ္ေတာ့ သူ့ကိုမေျပာခ်င္ေသးဘူး။ဒီကိစ္စက သူ့အတြက္ သူမ်ားေျပာစရာြဖစ္သြားမွာစိုးတယ္။က်ြန္ေတာ္အျမန္ဆုံး ေျပာနိုင္ေအာင္ေတာ့လုပ္ပါမယ္။ခုေတာ့ ကူညီပါအုံးေနာ္..."

ညကေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြကို ေဝလ်ံျပန္ြကားမိေတာ့ သူတို့မွာ ကိစ္စတစ္ခုခုရွိေနတယ္ဆိုတာ သေဘာေပါက္သည္။ဘာေြကာင့္မ်ားဒီခေလးေတြ အခ်စ္ေရးက ထင္‌သေလာက္မလြယ္ကူရတာပါလဲ ဟင္း...

"ျမန္း ဘာလို့ အာ့လိုြဖစ္ေနတာလဲ ပါပါး။ညကအြဖစ္ရဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲဆိုးက်ိူးမ်ားလား ဟင္..."

🍀Prince's Husband (or)ရွှေမျက်နှာတော် ညှိုးမှာစိုး🍀{Ongoing} Where stories live. Discover now