🍀1🍀 Zawgyi

47 2 0
                                    

Zawgyi

ကက္သလ နိုင္ငံရဲ့ ျမို့ေတာ္တစ္ေနရာ...
ြကီးမားခမ္းနားထဲ ေရြွေရာင္အေဆာက္အဦးြကီးထဲ ပါတီတစ္ခုျပုလုပ္ေနသည္။

အေဆာက္အဦးရဲ့ အေပါ္ဆုံးထပ္က စိတ္ဝင္စားရင္ တစ္ညအိပ္သြားခ်င္တဲ့ လူေတြအတြက္ အခန္းေျမာက္ျမားစြာ။အခန္းခ်ည္းပဲလားဆိုေတာ့မဟုတ္ ။နတ္ျပည္တက္လို့ရမဲ့ လူသားေလွကားေလးေတြလည္း အဆင္သင့္ရွိေနသည္။လွေပ့ ၊ေခ်ာေပ့၊ သန့္ေပ့ဆိုတဲ့ ေလွကားေလးေတြက ျပိုးျပိုးပ်က္ပ်က္...

ပထမထပ္ကေတာ့ ကံေကာင္းရင္ သူေဌးြဖစ္နိုင္ျပီး ကံေခသူမ်ားအတြက္ေတာ့ ေခြးြဖစ္မဲ့ေနရာ...။အံစာတုံးရဲ့မ်က္နွာျပင္က ဘဝအတြက္ တစ္ဆစ္ခ်ိုးေျပာင္းလဲြခင္း။ေတာ္ရုံပမာဏဆိုရင္ေတာ့ ဟိုြကားဒီြကားေတာင္ မညပ္ပဲ ကုန္သြားလိမ့္မည္။အဲ့‌ေြကာင့္ ထိုေနရာကို လာတဲ့သူေတြက သိန္းခ်ီေသာင္းခ်ီ သူေဌးမ်ားမဟုတ္ဘဲ billionaire ၊ Millionaire ထိပ္သီးလုပ္ငန္းရွင္ေတြ...

မီးေရာင္စုံနဲ့ beat သံျပင္းျပင္းေတြြကားမွာ ကခုန္လို့ရတဲ့ေနရာက ေရြွေရာင္အေဆာက္အဦးရဲ့ ေျမညီထပ္။Dancing floor မွာ လူအေယာက္ေပါင္းမ်ားစြာက ခန္ဓာကိုယ္ကို ယိမ္းနြဲ့ကာ အေြကာေလ်ွာ့ေနြက၏။beat ေတြကျပင္းတာမို့ တစ္ခါတစ္ရံမွာလာတဲ့ ကခုန္သံေတြဟာ ပါတီရဲ့ အျပင္ဘက္ေရကန္နားက စားပြဲမွာထိုင္ေနတဲ့ ြကြြကြရြရြေလးအတြက္ ကေတာ့ ထဆဲခ်င္စိတ္ေပါက္ေအာင္ စိတ္ရွုပ္ေစပါသည္။

သီခ်င္းသံေတြသည္ စိတ္ကိုျမူးြကြေအာင္လုပ္နိုင္သည္။ေပ်ာ္ရြွင္ေအာင္လုပ္နိုင္သလို ဝမ္းနည္းေအာင္လည္းလုပ္နိုင္၏။အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာျပီးရင္ သီခ်င္းသံေတြက လူစိတ္ကိုကစားနိုင္ဆုံး...

မူးေနလည္းက‌မည္။ရူးေနလည္းကမည္။ေပ်ာ္လည္းကမည္။စိတ္ညစ္လည္းကမည္။ထိုအေြကာင္းျပခ်က္ေတြြဖင့္ ကေနြကတဲ့သူေတြြကား အမဲေရာင္အရိပ္တစ္ခု...
ဆြယ္တာ အနက္လည္ေထာင္ကို body နဲ့ fit က်ေနေအာင္ဝတ္ထားတာမို့ ေတာင့္တင္းတဲ့ ခန္ဓာကိုယ္ဟာ က်စ္က်စ္လစ္လစ္...
ေဘာင္းဘီအနက္အပြနဲ့ တြဲဝတ္ထားတာ ခါးပတ္ကအစ အနက္ေရာင္။ျပူးျပဲေနတဲ့ Gucci တံ‌ဆိပ္ ခါးပတ္ေခါင္းက သူမ်ားေတြအတြက္ အျမင္ရိုင္းေနေစေပမယ့္ သူ့အတြက္ကေတာ့ ပိုြကည့္ေကာင္းေနေစ၏...
လက္မ၊လက္ညိုးနဲ့ လက္ခလယ္ကိုဝတ္ထားတဲ့ ေငြေရာင္ခပ္ြကီးလက္စြပ္ေတြက လက္ေခ်ာင္းေတြေတာင္ေပ်ာက္လုနီးပါး...
လည္ပင္းမွာဝတ္ထားတဲ့ အလွဆြဲြကိုးြကီးက အနက္ေရာင္ဆြယ္တာေပါ္မွာ မီးအေရာင္နဲ့ တလိပ္လိပ္...
ဆြဲစုြကည့္မွ လက္မဝက္ေတာင္မရွိတဲ့ နွုတ္ခမ္းတစ္စုံက ပုံက်ေသသပ္စြာ တိတိပပ။သို့ေသာ္ ေအာက္နွုတ္ခမ္းရဲ့ ညာဘက္ြခမ္းမွာ နွုတ္ခမ္းသားကိုေဖာက္ကာ အထာက်ေနေစတဲ့ အကြင္းေလးတစ္ကြင္း...
သိန္းငွက္လို စူးရွတဲ့ မ်က္လုံးနက္နက္ေတြ၊ေြဖာင့္စင္းျပီး အနည္းငယ္ပြသလိုလိုရွိေနတဲ့ နွာ‌ေခါင္းလုံးလုံးေလး၊မ်က္ခုံးေမြးမထူမပါးနဲ့ နဖူးေပါ္ကို တမင္ခ်ထားတဲ့ ဆံပင္စေလး နွစ္စက သူ့ကို ပို smart က်ေနေစသည္။သြယ္လ်တဲ့ မ်က္နွာက်နဲ့ ေပါင္းလိုက္တဲ့အခါ ေဝဟင္ကိုကိုဆိုတဲ့ လူသားဟာ ေရာင္စုံလိပ္ျပာေလးေတြအတြက္ Perfect...

🍀Prince's Husband (or)ရွှေမျက်နှာတော် ညှိုးမှာစိုး🍀{Ongoing} Where stories live. Discover now