30:Yeni Umutlar

178 21 31
                                    

"Umut, hiç bitmeyen bahar mevsimidir. İçine kar da yağar, fırtına da kopar ama çiçekler hep açar."

-Mevlana


🌸


Yazar'dan;

"Bu güzel geceyi organize ettiğin için çok teşekkür ederim Barış. Ben- ben o kadar şaşkın ve duyguluyum ki ne diyeceğimi bilemiyorum ama çok teşekkür ederim."

Atlas kürsüden indiğinde garsonlar herkesin masasına servis yapmaya başladı. Hoş bir akşam yemeği ile Ilgaz'ı anıp, onunla ilgili anılarını kürsüye çıkarak anlattı herkes.

Atlas ise gece boyu Ilgaz ile olan ortak arkadaşlarıyla ilgilendi ve onlarla uzun uzun sohbetler etti. Kendini  uzun süredir hiç olmadığı kadar mutlu ve huzurlu hissediyordu.

Bunun sebebi olan kişi ile ara ara bakışları kesiştiğindeyse minnet ve teşekkür dolu bakmıştı ona.

Anım gecesi sona erdi.

Herkes yavaş yavaş evine dağılırken Atlas ve Barış binanın dışında başbaşa kalmıştı.

"Çok teşekkür ederim Barış."

"Geceden bu yana ettiğin kaçıncı teşekkür bu sayısını unuttum."

"Ama tüm teşekkürleri hakediyorsun. Bu benim için o kadar önemli bir gündüki sayende asla unutmayacağım bir anıya dönüştü."

"Sen o akşam yemekte baya üzgün duruyordun. Bir ara arama gelince yanımızdan ayrıldın ya. Ben de herkesle o zaman konuştum ve sağolsun hepsi hemen organize oldu."

"Ben de son ana kadar ne kadar üzülmüştüm bugünü yalnız geçireceğim diye düşünüp."

"Ama inandırıcı olması açısından bu gerekliydi."

"Zaten önemli olan sonucu. Ve şuan çok ama çok mutluyum."

"O zaman fazla beklemeyelim soğuk hava. Daha sonra detaylı konuşuruz zaten."

"Doğru sen de yorulmuşsundur her şey ile ilgilenirken. Ben arabamla geldim zaten geçiyorum o halde arabaya."

"Benimki de park alanında gidip alacağım. Görüşürüz."

"Görüşürüz." İkisi de arkasını dönüp farkl yönlere giderken Atlas durdu bir an ve geri döndü..

"Barış!"

Atlas'ın seslenişi üzerine durup arkasını döndü. Bu sırada Atlas, koşarak Barış'ın yanına yürüdü ve dudaklarını Barış'ın yanaklarına bastırdı sıkıca.

Ardından fazlasıyla utandığı için hiç bir şey söylemeden tekrar arabasının olduğu yöne koştu. Barış ise eli yanağında gülümseyerek baktı arkasından.

6 Ay Sonra.

Gözlerini hafifçe aralayıp yeni bir güne daha merhaba dedi Atlas.

Sabah olduğunu anladığında dün geceyi düşünüp sırıttı. Zamanını gece geç saate kadar yine Barış ile geçirmişti.

Telefonuna gelen mesaj üzerine yataktan kalktı.

Barış: Uykucu kuş uyandı mı?

Atlas:

Atlas:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşk Körü [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin