Güven ve Seray
🌸Yazar'dan;
Sabah olduğunda köpeği Oğluş'un kendisini yalamasıyla gözlerini açtı Atlas.
"Günaydın Oğluşum sen beni uyandırmaya mı geldin?"
Uyanır uyanmaz gözleri komidinin üzerindeki telefonuna kaydı. Kilit tuşuna tıklayıp ekrana baktı ama Barış'tan herhangi bir mesaj yoktu.
Sıkıntı ile oflayıp geri bıraktı telefonu. Oğluş ile birlikte yataktan kalktılar..Önce elini yüzünü yıkadı Atlas. Ardından mutfağa geçip kahve makinesine kahve koydu ve kahvesi oluncayadek Oğluş'un mama kabını da doldurdu.
"Ye bakalım afiyet olsun benim miniğime."
Oğluş mamasını yerken ötmeye başlayan kahve makinesinden kahvesini alıp salonun yolunu tuttu. Koltuğuna kurulup kahvesini yudumlarken ara ara telefonuna baktı.
Barış hâlâ mesaj atmamıştı.
"En son dün sabah konuştuk. Gün içinde de yazmadı..Arasam mı acaba?"
Bir süre düşündü bu konunun üzerine..
"Ama belki işi vardır ve yorulmuştur. Sonuçta her sabah uyanır uyanmaz mesaj atacak diye bir şey yok..Üfff! Kendine gel Atlas ya yine bağlanma durumunu kontrol edemiyorsun! İki gün de konuşmayıverin bu adam senin arkadaşın sonuçta göbek bağınız beraber kesilmedi!"
Gece üzerinde çalıştığı bilgisayar hâlâ salondaki masanın üzerinde duruyordu. Barış'ın da nasılsa yazacağı yok diye düşünerek kendini biraz işlere verdi.
Çalıştığı sırada telefonuna gelen bildirim sesi ile hemen yaptıklarını bir kenara bırakıp telefonuna baktı. Ancak mesajın Barış'tan değil bankadan olduğunu görünce tekrar asıldı yüzü.
Bilgisayarın ekranını kapatıp sandalyede geriye doğru yaslanıp kollarını göğsünde bağladı.
"Ben mi yazsam acaba? Her sabah uyandığımda o yazıyor sonuçta. Offf ne düşündün sen de Atlas ya! Yaz gitsin en iyisi..Aklında kalacağına mesaj sayfasında kalsın."
Telefonu eline alıp Barış ile olan mesajlarına girdi. Tam yazacağı sırada Barış mesaj atınca saniyesinde görüldü bırakmıştı Atlas.
Barış: Mesaj sayfasında mı bekliyordun sabırsız kuş 😁
Bir süre ne yazacağını bilemedi Atlas. Bu şekilde yakalanması hiç iyi olmasa bile en azından Barış mesaj atmıştı.
"Yoo beklemiyordum. Şey oldu da.."
"Ney?"
"Oğluştaydı telefon. Benim köpek hani anlamıştım ya."
"Hmm telefonla falan oynuyor demek. Bayağı iyi eğitmişsin o zaman🤭"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Körü [bxb]
General FictionAtlas, beş senedir ölen kocasının hayaleti ile konuşuyordu. Ailesi ise onun yeni bir hayata başlaması, yeniden sevip, acılarını unutması için görücü usulü bir buluşma ayarlamıştı..🥀