4. Kapitola

2.7K 238 19
                                    

*predem Vám říkám, jestli se svět zblázní a tohle se někdy zfilmuje... Tak Jensen (Toť muž v médiích, hrajici např. DEANA WINCHESTERA v SUPERNATURAL, jestli neznáte, o hodně přicházíte, moje nejoblíbenější tv show)... Tak Jensen bude hrát Nornotura (bude trochu starší) a nebo Nerona (co to plácám, Jensen nestárne!)*

Pokud na něj před chvíli všichni zírali vyvaleně, tak netušil, jak popsat, co se dělo teď. Stella vyskočila na nohy, vypadala jak ztělesnění hněvu.

„Jak se opovažujete, něco takového vypustit z úst!" vykřikla vztekle, přitom na Nornotura mířila ukazováčkem. V tu chvíli Neronovi došlo, že musí zakročit, jelikož Stellu ještě neopustila bojovná nálada a chtěla se vrhnout na jeho otce. Což nebyl dobrý nápad, hned z několika důvodů. Které nemělo smysl rozebírat. A rozhodně na to nebyl čas. Přiskočil k ní a chytil ji za pas, když se zrovna rozhoupávala ke skoku. Načasováno. Nornotur se mezitím pomalu zvednul do své výšky, čímž je převyšoval všechny. Naklonil se k vzpouzející a funící Stelle, přes stůl. Čekal, než se trochu uklidní.

„Pohlédni do svého srdce, Hvězdo. Rozliš pravdu od lži," nabádal ji tiše, jako kdyby uklidňoval splašeného koně. Díval se jí do očí. Neron to vše pozoroval, jako divák. To, že Nornotur miloval jejich matku, byla pro něj novinka. To, že byl schopen vůbec milovat, byl absolutní šok.

Pak si uvědomil, že Stella se uvolnila, jako kdyby to vzdala. Pomohl jí, se dostat zpět do křesla, na které se unaveně svezla. Dala si hlavu do dlaní a chvíli tak setrvala.

„Mluv," zachraptěla pak, dala tak otci povolení k pokračování vyprávění jeho historie s Marií. Nornotur se neusazoval, místo toho se přesunul k okennímu výklenku za židlí a zadíval se ven. Neron zůstal stát po Stelliným boku. Nějak vycítil, že je to správné. Zavrtěl se a Stella ho popadla za ruku, která spočívala na opěrátku. Stiskl její prsty. Jeho srdce pumpovalo v hrudi.

„Potkal jsem se s ní na zemi. Už jsem byl po proměně. A chodil jsem jen jako pozorovatel s útvary Temných na povrch. Jen abych se naučil o zemi co nejvíc. Můj otec si to tak přál. Každý den jsem byl jen svědek bojů. Ale jednou jsem se odpojil od jednotky v Califoniia a šel jsem si projít San Diego. Pořád je to moje nejoblíbenější místo na světě.
Seděla na pláži, ještě neprošla proměnou. Viděl jsem ji z dálky a nepoznal jsem, že je to Bohyně. Jen jsem se na ni díval. Ohromený její krásou," mluvil tlumeným hlasem, jako kdyby se to odehrávalo v tu chvíli. A skoro to tak bylo, jako kdyby je tam všechny vtáhnul a nutil je, se na to dívat.

„Nevěřila mi, když jsem se odhodlal k ní promluvit, už jsem věděl, kdo je. Ona samozřejmě taky. Ale z nějakého důvodu, jsme se každý den sešli na tom samém místě. Mluvili jsme. Zamiloval jsem se do ní. Ona to odmítala přiznat, ale taky mě milovala,"

„Jak to víš? Jak si můžeš být tak jistý?" zahučel Stella.

„Nezneužil jsem ji, Stello. Jsem vrah a jsem špatný, ale jí bych nikdy neublížil. Nildon a Neron jsou plodem lásky," řekl důrazně, přitom se na ty dva plody podíval. I Nildon se tvářila překvapeně, ale stála na svém místě jako přikovaná.

„Nevěřím tomu, proč tu s tebou tedy nezůstala? Proč měla mě? S někým jiným?" Stella vrtěla hlavou, jakoby jí to mělo pomoci to popřít. Ale Neron věděl, že to co tu Nornotur říkal, byla pravda. Stelle to taky dojde.

„Moje a její rodina samozřejmě zjistila, že je těhotná. Už ji nepustili na zem. Nebyla po proměně a byla těhotná s Temným. To nebyla moc dobrá kombinace. Ani můj otec z toho nebyl nadšený, chtěl mě tu taky držet, ale já se nenechal, což asi víš,"

Ta Nejvyšší - The Highest // Kniha #3 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat