Jak jsem slibovala je slibované malé zkušební Question and Answer!
Jsou to dotazy jak ohledně Božského světa tak i Ducha.
Děkuji všem, kdo mi sem hodil nějakou tu otázku. Užila jsem si to!
Otázka pro Chelsea Maloren (Záležitost s duchem)
Kdyby měla možnost, dostat se do Damonovi doby, poznat ho za jeho života a ukázat mu jaká jeho snoubenka je, neváhala by ani chvíli a přijala by?
Nad něčím takovým jsem ještě nepřemýšlela, ale ta myšlenka se mi líbí. Vidět Damona v jeho přirozeném prostředí? Hah (tváře se jí při tom prohlášení zbarvily do nachova) Ohledně toho, zda by se nějak angažovala ve vztahu mezi ním a jeho snoubenkou. Popravdě nevím. Nechtěla bych mu ublížit, on ji miloval... možná ji stále miluje, kdo ví. ( já vím, muhahaha)
Otázka pro lorda Damona z Wussexu (Záležitost s duchem)
Jestli se povede ono dvoutýdenní zhmotnění, má v plánu lovit každou sukni v nejbližším okruhu nebo bude věnovat veškerý čas Chels?
(na rtech se mu objevilo sotva znatelný úšklíbnutí)
Mám v plánu najít ženu, která bude schopná mě udržet na živu. Pokud to znamená, jak jste navrhla, prohánět sukně, tak ano. S Chelsea tohle nemá nic společného, nechci jí zatěžovat víc než doposud, ale jistě, že bych s ní rád strávil nějakou dobu. (tvrdohlavec, povzdechla si autorka)
Otázka pro autorku
Bude například i pokračování v tomto stylu? Nebo je Záležitost s duchem, jen jednorázovka?
Prvně, děkuji za tyto dotazy!
A Záležitost s duchem by měla být jen jednodílová novela. Jelikož je to jedno z mála děl, které mám promyšlené a tedy až do úplného konce. A jestli se toho budu držet, druhá kniha nebude potřeba (nebude se hodit). Ale už mám nápad na další příběh a pak mám už jednu věc (dvou dílovou zatím) sepsanou, ale tu jsem vyplodila už před nějakou dobou a musela bych to přepsat... ale to už zase odbíhám od tématu (mám takoví tendence, ups) :D
Otázka pro Tvrdého Vládce (Božská trilogie)
Když byl Nornotun ještě mladík a prožíval ty úžasné chvíle s Marií, nemyslel si snad, že by to mohlo skončit šťastným koncem? V co vůbec doufal?
(Musela jsem Nornotura přemlouvat dvě hodiny, aby ti na tohle odpověděl):D
Pořád necítím potřebu na takové otázky odpovídat.
(No tak Nornoture. Nikdo si o tobě nebude myslet, že jsi měkota) asi bych ho neměla tak provokovat, hah, ah sakra mračí se na mě.
Jako každý zamilovaný idiot jsem, doufal v to, že vše dopadne dobře. Ale rychle jsem se poučil, že Božsky a Temný svět se nikdy nemůžou sloučit.
(nechci nic říkat, ale tak nějak se to děje) jo rozhodně bych neměla pokoušet jeho trpělivost :D
Otázka pro Ravena Beuchampa (Božská trilogie)
Miluješ Stellu?
(věnuje Vám nic neříkající pohled)
Nejsou ti čtenáři nějak moc zvědaví?
Ale cítím se dneska nějak upřímně naladěný, takže... Ano miluji ji.
(nikoho jsi tím prohlášením bohužel nešokoval, všichni to vědí)
Jak to mohou vědět, když ani já to netušil.
(výmluvně na něj přimhouřím oči... ale tušil, jen sis to nechtěl přiznat)
To na věci nic nemění, mám se teď snad sebrat a říct jí to?
(ANO!!!)
Ošemetné otázky pro autorku
1. Kdo Damona zabil?
Sakra ani Damon sám neví, kdo ho zabil. Nechte se překvapit! :P
2. Komu je ta nafintěná fůrie podobná?
Je podobná někomu, koho znáte, ale to je vše co napovím!
3. Jak to bylo v minulosti s tou dívkou, co vypadá jako Chels?
To se shodou okolností dovíte v další kapitole, nebo v té potom, uvidím jak to tam vcucnu.
4. Jsou nějaká další pravidla ve světě duchů?
S největší pravděpodobností, ale teď mě žádná nenapadají ... ups :D
5. Co zajímavého je ještě na té půdě?
Hromada harampádí, řekla bych. Kromě starých fotografií a jedné velmi staré knihy asi už nic:)
6. Jen mě tak napadlo, neměl třeba ten bratr Damona taky rád tu holku, kterou si měl Damon brát?
Ne, neměl. Žádné techtle mechtle. Damona a Rhone měli idylický bratrský vztah. Více v průběhu knihy.
7. Nestraší třeba taky někde Damonův vrah?
Nevím o tom. :D
8. Zjeví se Chels třeba nějaké vzpomínky z minulosti?
Ošemetné... ošemetné! :D no a teď je to jasné. Že já jsem s těmi otázkami začala :D
9. Miluje Damon Chels?
Pokud mám být úplně upřímná? V tuto v chvíli rozhodně ne. Nezkazila jsem teď dojem z celé knihy? :D
10. Má ve svých citech k Chels, Damon jasno?
Absolutně ne. Má v tom maglajs! Představ si být duch na několik desítek let, zaseklá ve stejné podobě, s těmi samými pocity a myšlenkami, se kterými jsi umřela... Já bych byla sakra zmatená!
11. Co plánuje na dny jako člověk?
Pokud se to vůbec podaří, řád by vyšel ven z domu! To je jeho hlavní plán! :D
12. Bude další díl?
Zatím žádný v plánu není.
13. A kdyby šel Damon s Chels do školy, potká i tu nafintětou fůrii?
Hah. Miluji, jak ji všichni nesnáší! A hmmm..no je to možné:))
Tak doufám, že se Vám to líbilo, můžeme to popřípadě zkusit znovu v budoucnu. Jistě budete mít znovu chuť se šťourat v tajemstvích příběhů:D
Pokud možno berte tohle s nadhledem. Dělala jsem si po většinu srandu. Ale bavilo mě mluvit za své postavy! Už zním jako schizofrenik :D
No nic, já to pro dnešek zabalím.
Wattpad mě dovádí k šílenství dneska!
BTW! Všechny knihy překonaly 1000 přečtení!! Děkuji!!
a Záležitost s Duchem je sakra na 14 místě!! co to je? oh to byla jen rána, jak jsem sebou v šoku švihla o zem! miluju vám! děkuji! to vše VY!
ADIOS!
LOVA YA!
ČTEŠ
Ta Nejvyšší - The Highest // Kniha #3 (CZ)
FantasíaPoslední kniha trilogie Mezi dvěma světy! Prosím, nové čtenáře, nečtěte anotaci, pokud nechcete spoilery! :P Doporučuji začít od začátku Bohyně a Temný Démon na Vás čekají! Stella je zajatkyní na Temné straně a pevně rozhodnutá dostat odpovědi na...