~~~ Simple plan - Freaking me out ft. Alex Gaskarth ~~~
Když se přenesli zpět do oka hurikánu, musela se prvně zorientovat, aby měla ponětí, jak si kdo stojí. Ocitla se s Ravenem nedaleko místa, kde ještě před pár minutami skonal její otec. Odvrátila od toho pohled a rozhlédla se kolem sebe. Ani neměla čas v hlavě vytvořit jakoukoliv myšlenku, když se k nim přihnala skupinka o pěti Temných démonech.
Bez meškání vytáhla meč, následovaná Ravenem, aby odrazili jejich útok. Vyhnula se prvnímu z útočníků, když ho od sebe jednoduše odstrčila a nechala na Ravenovi, aby se o něj postaral. Zavolala na pomoc svůj vzdušný živel. Zhluboka se nadechla a nabrala do plic co nejvíc vzduchu, když k ní přistoupili zbylí útočníci. Hned jak nechala uvolnit všechen vzduch ven z hrudi, dala do toho co nejvíc energie a pomohla si svou silou, aby démony odhodila na druhou stranu lesního palouku. Zaslechla jen jejich křik a pak jen hlasitý náraz. Koutkem oka zahlédla, jak Raven skoncoval se svým protivníkem a pak se k ní přidal.
„To bylo... nikdy mě nepřestaneš udivovat," vydal ze sebe, když si ji prohlížel rozšířeným pohledem.
„A já myslela, že sis už zvyknul," něžně se na něj usmála, ale dál už jim nebylo dovoleno si povídat. U nohou jí totiž přistál Ery. Nebyl zraněný, ale i tak v ní v tu vteřinu hrklo.
„Ery!" vykřikla a už se k němu skláněna.
„K zemi!" následoval Ravenův křik, na její ramena dopadla ho paže, přičemž ji i Eryho přišpendlil k bahnité zemi. Když zvedla oči, aby zjistila, před čím právě uhnuli, v tu pravou chvíli zahlédla kmen jedné z tlustých borovic, jak skoro jako kdyby nic nevážil, plachtit nad jejich hlavami. Při jejím dopadu k nim dolehlo mnohočetné křupání čehosi a bolestné zavytí. Neměla tušení, kdo byl právě zasažen, zda její vojáci, nebo nepřátelští. Všechno bylo matoucí. Raven jí pomohl na nohy a ona natáhla ruku k Erymu, který byl k nerozeznání pod nánosem bahna, ale to mohla říct i ona o sobě.
„Jsi v pořádku?" Stella i Ery promluvili naráz, až to vykouzlilo oběma úsměvy na zašpiněných tvářích. Když v tom se z nebe, pokrytého mraky spustil liják. Měla podezření, že v tom měl prsty Meldon, ale nikde nebyl k vidění.
„Viděl jsem, co se stalo. Stello, je mi to líto," vyhrknul najednou zvážnělý Eruanno. Poklepala ho po rameni.
„Teď není čas, kde je Neron? A Meldon?" zajímala se, ale než jí stihl odpovědět přihnalo se k nim další menší komando Temných. Kde se pořád berou! Oddechla si, když se k nim připojilo i pár nadaných Bohů, aby jim pomohli je zlikvidovat.
„Musím najít Nerona!" křikla, když vytáhla meč z jednoho z padlých Temných.
„Stello, počkej na mě!" zavrčel Raven, který svojí mocí zlomil vaz dvěma svým protivníkům, ale jeho soustředění bylo narušeno, když mu další z nich podkopnul nohy. Neměla strach, že by o sebe nedokázal postarat, převalil se tak, že se vyhnul meči, který bojovník zapíchnul do země, kde ještě před chvíli bylo Ravenovo tělo. Ten se zuřivě ohnal svým mečem a seknul Démona do nohy, protivník klesnul na jedno koleno a Stella se k němu přihnala a setnula mu hlavu.
„Ravene, postarej se, ať je Ery v pořádku. Musím ho najít!" nečekala na jeho odpověď. Když tohle přežijí, jistě to od něj schytá. Vypařila se ve svém světle a skončila na druhé straně louky. Zahlédla Meldona, který měl kolem sebe rozestavěné další Boží bojovníky, kteří ovládali jeho moc. Nikdo se k nim nemohl dostat, jelikož, každý kdo se o to pokusil, byl sražen k zemi bleskem. Vypadali nebezpečně, tudíž se nemusela bát o Meldonův osud. Jistě ví, jak přežít v bitvě. Má jich za sebou tolik. Víc, než tolik, kolik jich má za sebou ona. Byla pohlcena tím, co všechno se kolem ní dělo. Už přestala počítat, kolik životů zmařila.
ČTEŠ
Ta Nejvyšší - The Highest // Kniha #3 (CZ)
FantasyPoslední kniha trilogie Mezi dvěma světy! Prosím, nové čtenáře, nečtěte anotaci, pokud nechcete spoilery! :P Doporučuji začít od začátku Bohyně a Temný Démon na Vás čekají! Stella je zajatkyní na Temné straně a pevně rozhodnutá dostat odpovědi na...