2.MALANGNYA NASIB...

2.1K 189 2
                                    

Di PLEDIS HIGH SCHOOL

Sena sedang berjalan-jalan di lorong kelas,tiba-tiba dia terlanggar seseorg."ahh chosomida~saya xsengaja"kata Sena sambil menunduk beberapa kali.Orang itu memegang dagunya dengan senyuman sinis.Dan,org itulah adalah Jun.Dibelakang Jun,terdapat geng nye tersenyum sinis melihat dia.Jun berjalan mendekati Sena menyebabkan Sena terundur kebelakang sehingga dia merasakan dinding dibelakangnya.Jun mengunci Sena dengan meletakkan kedua2 tangannya disebelah muka Sena."kau dah langgar aku...ingat senng2 gitu je ke aku maafkan kau huh~"kata Jun."t-tapi,sa-saya dh mintk maaf..tu kn dh cukup..."kata Sena dengan tergagap."huh hahahaha~adoi...kau ni budak nerd...asallah kau ni 'nerd'sgt"kata Jun sambil mencuit pipi Sena.Sena menepis tangan Jun dan membetulkan speknya."amboi..kasarnya...hmm...memandangkan kau masih baru lagi kat sini..meh aku nk cite sikit psal aku...aku Jun...pembuli terkenal dlm sekolah ni...dan xde sape pon yg berani melawan aku tau..so..aku nk kau...ingat..jgn pernah cari psal dgn aku...sekali kau/org lain cari psal...selama-lamanya aku takkan pernah lepaskan kau/org lain FAHAM?''kata Jun sambil menarik rambut Sena dengan kuat.Sena mengerang kesakitan."lepaskan sayalah"bentak Sena dan menolak Jun sehinggakan Jun terjatuh kelantai."pergh..xsangka minah nerd kuat jgkkan hyung sampai jun jatuh wuu"bisik Hoshi."ada bgusnya kau diam"kata S.coups.Jun bangun dan membetulkan bajunya.Dia berjalan kearah Sena dan menolak kuat Sena hinggakan Sena terjatuh tersandar didinding itu."awak..jadi pembuli..dapat duit ke huh?belum tentu semua org hormat kat awaklah"jerit Sena."baru je...ckp...xsangka kau org pertama yg cari psal dgn aku..geng tlg aku keje kan dia kejap..tapi jgn teruk sgt..aku xnk cikgu tau psal hal ni..."kata Jun.Mereka yg lain pun hanya menurut sahaja kata2 Jun.Pelajar yg berada didalam kelas itu hanya menyaksikan sahaja Sena dipukul  oleh Seventeen.Nak tlg,takut mereka plk akn dikejekan jadi mereka semua hanya duduk didalam kelas.Setelah puas dipukul,member seventeen pun pergi dari situ meninggalkan Jun dan Sena.Badan Sena terkulai,terdapat darah ditepi bibrnya.Dia memegang perut yg ditumbuk kuat.Tanpa disedari airmata mengalir dipipi mulus Sena.Jun berjalan dan mencakung menghadap Sena."Best x syg kene pukul dgn abg2 tdi tu"kata Jun sambil memegang pipi Sena.Sena mengalihkan mukanya kearah lain.Jun mencengkam kedua pip Sena supaya menghadapnya.Jun terpandang spek Sena yg jatuh itu mengambilnya."kau nak ni"kata Jun sambil memegang spek itu.Sena mengangguk.Jun menghulurkan spek itu tapi ditarik semula bila Sena ingin mengambilnya."asalkan kau jadi org suruhan aku..boleh?"soal Jun.Sena hanya mengagguk lemah.Dia terpaksa menerima permintaan Jun itu.Nasib sudah menimpa pada dirinya,dia tak mampu melawan lagi."sini''kata Jun.Sena memandangnya dengan ajah yg blur.Jun mengeluh.Jun memakaikan spek itu pada Sena."Sena,aku buknye nk buli bdk selalu...tapi aku cukup pantang kalau ada org cari psal dgn aku..."kata Jun.Dia memegang kedua2 lengan Sena dan membangunkannya.Dia mengelap darah yg berada ditepi bibir Sena.Kemudian,dia merenung Sena dengan lama."esok jumpa aku kt pondok sekolah blok c.."kata Jun kemudian beredar dari tempat itu.Sena pulang kekelas dengan keadaan yg lemah.Baginya harini sungguh malang sekali nasibnya.Dia fikir,Jun seorg lelaki yg baik kerana Sena melihat penampilan Jun itu seperti seorg lelaki yg baik.Berhati suci.Tapi sangkaannya meleret jauh,apabila dia tahu,Jun adalah pembuli disekolah.'Jun,saya xtahu ttng hati saya sekarang,sedangkan saya baru sekolah disini dh mula sukakan awk...sudahla saya cari pasal dengan awk...lagi nk suka dekat awk...silap esok..saya langsung xdpt nk ckp dekat awk yg saya suka awk...tapi...saya ckp pon...awk xkn terima..sebab saya ni nerd..tak sesuai dengan awk...'bisik hati Sena.Airmatanya tidak berhenti mengalir dipipinya.


BERSAMBUNG...KESIAN SENA KAN..WOAA NAMPAKNYA SENA DAH MULA SUKA KAT JUN LA...AWW BTW PUKUL...TAKTAU PUKUL BAPE LAGI..NANTI AUTHOR UPDATE LAGI OK TIBA-TIBA PLK RAJIN NK UPDATE HARINI

Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]Where stories live. Discover now