Di Heolmeoni
"Alah...knp cuti kalini rsa mcm cepat je...aku belum puas lagi nak g dating ngn Myungjin..." keluh Seungkwan sambil memasukkan bajunya kedalam beg."Ish ko ni ! dating je kejenya..."kata DK sambil mencampak bajunya kemuka Seungkwan."Xpayahla campak baju kat muka org ! aku campak dalam parit baru tau !"kata Seungkwan."Eehh jangan...baju aku xlayak masuk parit...lagipun dalam namelist xde pon nama baju aku masuk parit...yg ade dalam list baju kau ! Hahhahaaha"gelak DK.Seungkwan memberi jelingan tajam pada DK."Dah xyah nak gaduh...bukan dpt ape pon...dapat sakit hati adelah..lebih baik korg kemas cepat..kalau x korg dua tinggal kat sini..."kata S.coups yg cube menyelesaikan pergaduhan mereka.Mereka berdua segera mengemas pakaian mereka.Dari semalam lagi si Skop sruh kemas baju.Tapi dua makhluk ni je xmau kemas.Yang lain dari semalam dah siap,budak dua org yg terlalu 'rajin' baru harini nak kemas.Sampaikan Hoshi dah jadi sotong kat luar.
"Oi cepatla sikit !" jerit Woozi.Tak padan dengan pendek tapi garang tahap nak mampus."Sabarlah ! org tgh cepat la ni !"jerit Seungkwan pula.Dia menyalam heolmeoni nya dan memeluk heolmeoni nya sebelum pergi.Dia keluar membawa beg dan diletakkan dibahagian belakang van."Ada ape² x tertinggal?"tanya S.coups.Mana tahu barang peribadi diorg ni hilang ke ape ke.Dah la diorg semuanya nakal.Kang dah balik Seoul nanti baru nak cakap ada barang tertinggal."Takde"jawab mereka semua.Mereka semua pun bertolak dari Jeju.
Di kedai cenderahati
Mereka semua pun berhenti dikedai cenderahati.Kalau dah pergi Jeju,xkan nak tinggalkan kenangan kat Jeju mcmtu je.Mestilah nak cenderahati sikit buat kenangan.Mereka semua pun masuk kedalam kedai itu."Wuaa...cantiknya...aku nak beli yang nilah..eh tak yang tu...eh bukan yg ni...arhh xnaklah yang tulah"kata Jeonghan yg melihat barang disitu.Dah jadi rambang mata dah dia.Kalau dia ade duit banyak,semua barang dia nak beli.Kalau boleh,dengan kedai² ni sekali dia nak beli.
Sena terpandang keychain yg menarik perhatiannya."Jun..sini jap"panggil Sena.Jun mendekati Sena."Cantik x hurt locker ni...ada love lagi.."kata Sena pada Jun sambil menunjukkan hurt locker pada Jun."Cantik.Nak beli ke?"tanya Jun.Sena sekadar mengangguk."Hyung ! aku nak beli ni"kata Jun."Dah agak dah.Nah duit."kata S.coups sambil menghulurkan duit pada Jun.Usai mereka semua membeli cenderahati,mereka pun meneruskan perjalanan pulang ke Seoul.
Sampai saja di seoul,mereka semua pulang kerumah Sena.Dirumah Sena
Mereka masuk kedalam dengan lemah.Masing² penat.Joshua lagi teruk,masuk dahla xbukak kasut.Lepastu terus landing kat sofa."Yah Joshua,bukaklah kasut kau tu dulu..."kata S.coups."Aku penatlah hyung"kata Joshua sambil menutup matanya."Kau pikir kau sorg la penat,dah cepat bukak kasut tu kalau x aku bukak aku aku bakar takpun aku campak kat parit.Kau sendiri cakap kasut kau mahal kan..hah lebih baik kau bukak skrg...kalau x kasut kau fly tah kemana nanti.."bebel S.coups."Kau ni hyung,boleh x kalau dalam sehari mulut kau diam x membebel,kau makan bontot ayam ke apa banyak cakap ha...aku yg dgr ni pon dah nak bernanah telinga aku..."kata Joshua sambil membuka kasutnya dan baring semula."Amboi...bukan main lagi kau menjawabkan...yah letak kat luar la ! yah Joshua ! yah !"panggil S.coups.
"Krohhhh krohhh zzzz"
"Amboi...berdengkur doh....ish nak xnak aku jugak yg kena letak kasut dia ni...penat sangat ke dia ni...aku tgok dia duduk diam je..." kata S.coups sambil meletakkan kasut Joshua dirak kasut."Penatlah dia hyung.Budak kat belakang semuanya buat bising,dah tu buli Joshua..."kata Hoshi."Tapi aku dgr apa² pon..."kata S.coups."Memangla xdgr...kau pakai earphone...Joshua hyung pun satu...xnak lawan balik...lagi dia diam..kadang² aku pelik dgn perangai Joshua hyung.."kata Hoshi."Mestilah xnak lawan.Nanti hilang la ke'gentleman'aan dia tu..."kata S.coups.
"ARGHHH PENATNYA" kata Jun sambil menguap."Yah tutup mulut tulah...mcm singa nak makan daging je.."kata Sena sambil membaling bantal pada Jun."Saya memang singa pun.Kan saya papa singa.."kata Jun sambil memeluk bantal itu."Awak bukan je singa...tapi vampire !"kata Sena."Yah Sena..."panggil Jun.Namun tiada sahutan dari Sena."Tidolah tu...semalam Sena !"kata Jun.Dia pon menutup lampu bilik Sena kemudian melelapkan matanya.
Bersambung...
YOU ARE READING
Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]
Storie d'amoreMengisahkan seorg budak lelaki bernama Wen Jun Hui atau lebih dikenali sebagai Jun,seorg pembuli,hati beku di PLEDIS HIGH SCHOOL, jatuh cinta dengan seorg bdk perempuan nerd yg masuk didalam sekolah tersebut.Tiap-tiap hari,dia akn membuli bdk nerd i...