Heolmeoni dan Sena sdg duduk memerhatikan Seventeen."Cepat heolmeoni.Diorg tgh leka tgk cerita tu."kata Sena sambil mengintai sedikit Seventeen yg sdg menonton cerita......
Dragon ball?
Author:korg budak bawah umur ke apa tgok cite dragon ball?...
Hoshi:biarlah...nk tgk cite papepon...
Author:eii bnyk la ko! berlakon jela...aku pecat kau nanti!
Heolmeoni dan Sena terus masuk kebilik heolmeoni."Ok Sena...ingt tau rancangan kite smlm..."kata Heolmeoni."Ok!"kata Sena.Mesti korg nak tau apa yg dirancang oleh heolmeoni ngn Sena kan?ajomm flashback
Flashback malam semalam
Sena dan Heolmeoni sedang berbincang sesuatu."Apa?Heolmeoni nk kenekan Seungkwan?Tapi mcmne?"tanya Sena yg teruja akan plan jahat neneknya Seungkwan.Hah...korg tgk je Sena ni nerd,mcm budak baik.Tapi kalau korg knal dia btul² sbnarnya Sena ni jahat gila tahap nak mampus.
Sena:*halakan senapang*author pilih,nak mati ke nak hidup dgn joshua
author://kan aku dh ckp...dia jahat gila nk mampus//err dgn Joshua //mianhae joshua fans//
"Ok mcmni...heolmeoni buat² pengsan lpastu Sena menjerit...lpastu nnti yg lain heolmeoni uruskan...Sena cuma jerit je ok?"." Ok"kata Sena.Akhirnya malam itu mereka bersetuju dgn rancangan jahat yg diplan oleh nenek Seungkwan a.k.a Diva Boo.Hahahahahahahhaha
End of flasback
Heolmeoni mula mengambil posisinya yg tlh ditetapkan semalam.Sena pula masih perhatikan seventeen.Kot² terkantoi tak malu dibuatnya.Heolmeoni mula meletakkan sos ditepi bibirnya dgn banyak.Kemudian menyapu sedikit mukanya dgn bedak putih.Kemudian dia baring dan membuat muka seperti orang yg sudah pucat dan keluar darah ditepi bibirnya.Sena pula menitiskan eye-mo yg dibelinya.Konon² nya dia tgh nangis la bila nampak Heolmeoni mcmtu."Ready heolmeoni?"tanya Sena.Heolmeoni membuat sign ready pada Sena.
Hana...
Dul...
Set...
"ARGH !!!!! HEOLMEONI !!!!" jerit Sena.Mulalah lakonan mereka berdua ini.Seventeen yg mendengar jeritan Sena terus meluru kearah jeritan Sena.
Mereka membuka sliding door tersebut.Kesemua mereka terkejut.Sena mengalirkan air matanya.Dia terus berlari kearah Jun dan memeluknya."Sena waeyo?"tanya Jun."T-tadi...Sena nak p-panggil h-heolmeoni,tiba² S-Sena t-tengok...heolmeoni d-dah ma-mcamni...uhuhuh"kata Sena sambil menangis.Dia menyembamkan mukanya didada Jun.Dia membhat seperti gaya orang sedang menangis betul.Tapi,sebenarnya dia nak tergelak.Jun terus menenangkan Sena yg lagi 'nangis' itu.
Seungkwan terkesima.Air matanya mula bergenang tatkala melihat heolmeoni nya terbaring lemah dilantai.Dia terus berlari kearah Heolmeoni nya.Air mata jantannya mula turun dipipi.Yang lain juga turut sedih dgn kejadian berlaku.Baru beberapa hari mereka disini,heolmeoni Seungkwan sdh pergi."Heolmeoni!Jangan tinggalkan Seungkwan...heolmeoni..."kata Seungkwan sambil menangis.Sena terus memeluk kuat Jun.Sikit lagi ketawanya nk meletus.Untung xde sape dengar kalau x...kantoi !
"Xpelah...maybe ni dah sampai masa heolmeoni...Seungkwan relakan heolmeoni pergi..." kata Seungkwan.Dia menarik selimut dan menutup seluruh tubuh Heolmeoni.
"Aigoo...sape plk yg mati ni...?" tanya seseorang.Tunggu...
Heolmeoni?
Seungkwan menarik selimut itu dgn perlahan-lahan.Dia terus menarik selimut dgn pantas.Terpancullah wajah menggerunkan heolmeoni.
"OH MAK KAU RAKUN PINK!"
Amboi...terkejut benar diorang ni sampai ada yg melatah.Nak tahu sampai yg melatah tu?Jun lah....Sampai Sena yg dipeluk tu terus ditolak sampai Sena dangan Seungkwan tergolek sama.Aigoo Jun...kaki melatah ke ape kau ni...
"Heolmeoni!!! terkejut Seungkwan tau x...heolmeoni main² kan Seungkwan kan" marah Seungkwan."Cakap sape punya rancangan ni"kata Seungkwan."Hehehe..."Sena hanya tersengih."Kim Sena!!!"jerit Seungkwan.Sena terus mencabut lari dari Diva Boo.Yang lain hanya tergelak melihat mereka berdua.Aigoo...xpasal² Seungkwan mengamuk.Sena pun satu,jahat sangat...
Sena:author nk kne ke?
Author:*buat tak tau n siul*
Bersambung..sorry klau part klini..merepek...
YOU ARE READING
Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]
RomansaMengisahkan seorg budak lelaki bernama Wen Jun Hui atau lebih dikenali sebagai Jun,seorg pembuli,hati beku di PLEDIS HIGH SCHOOL, jatuh cinta dengan seorg bdk perempuan nerd yg masuk didalam sekolah tersebut.Tiap-tiap hari,dia akn membuli bdk nerd i...