JANG DOOYOON

1.4K 147 5
                                    

DI PLEDIS HIGHSCHOOL

Aku masuk kedalam kelas.Nampaknya aku masih awal.Aku duduk ditempat aku.Sedang aku duduk termenung,tiba-tiba ada satu yeoja masuk kedalam kelasku.Kulihat penampilannya seakan-akan budak nerd.Tapi,kalau dia nerd?mana spek dia.Mungkin,takmau orang kategorikan dia budak nerd,sebb tulah dia xpakai spek.Aku terasa ingin berboraknya.Lagipun,aku baru dua hari disini, eloklah kalau aku nk berkawan.Aku berjalan mendekati mejanya.Kelihatan dia sedang study."hai"tegurku.Dia membalas sapaanku dengan senyuman."ireuman mweoya?"soalku."kim sena imnida"jawabnya.Oh jadi namanya Kim Sena.Aku melihat gadis ini,sepertinya comel,baik,tapi nerd.Aku mula berborak dengan dia,mulanya dia malu-malu tapi lama-klamaan dia sudah biasa."eumm..Sena awak dah ade..eumm namchin?"tanyaku.Aku sebenarnya bukn ape,aku cuma tertarik dengan sifatnya yg lemah lembut.Dan ianya membuatkan hati bagaikan tenang sahaja."eumm...saya..."belum sempat dia menghabiskan ayat,ada satu suara menegur dia."Sena,ikut aku.."kata orang itu.Aku memandang mukanya.Ah!dia ni,mengacau betul.Aku baru je nk tau jawapan Sena...mamat ni dah potong line.Nak aku sebut namanya ke?.Hmm okla nama dia Jun."nak gi mane?"tanya Sena kepada Jun."ikut je...kali ni aku xbuli kau lagi..."katanya.Apa maksud dia 'buli'?.Dia dah jadi pembuli ke?.Heh...xsangka kau dah berubah Jun.Dulu baik.Pijak semut confirm belum mati lagi.Sekarang,jadi pembuli."ok saya ikot,eumm dooyoon mianhe..saya nk ikut Jun jap"kata Sena.Aku hanya senyum padanya.Si Jun xpayah.Buat semak je.Jun menarik tangan Sena dn terus keluar dari kelas.Aku mula syak,apa hubungan Sena dgn Jun sebenarnya?.Kalau Jun jadi pembuli,dia mesti buli Sena depan aku,sebab Sena nerd.Tapi,kenapa dia baik je dengan Sena.Sena yeochin dia ke?.Tak,takkan.Aku ingat lagi yg musuh aku tu,tak suka budak nerd.Tapi,kenapa sekarang dia lain?.Aku xakn pernah percaya yg Sena tu yeochin dia.Tapi,boleh jadi jugak.Aihh tak boleh,aku mesti dapatkan Sena.Aku xnk Sena disakitkan oleh dia.Wen Jun Hui,permainan bermul dari sekarang.

Bersambung..pendek je...apepon author nk ksitau yg author dah tukarnusername....username author yg baru ni Wen_Junhui

Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]Where stories live. Discover now