16.Korang bercouple ke?!

1.4K 118 4
                                    

Di PLEDIS HIGHSCHOOL

Jun dan Sena masuk ke kelas bersama-sama. Siap pegang tangan lagi tu weyh.Semua pelajar didalam kelas itu termasuk SEVENTEEN, memandang mereka berdua dengan pelik."weyh...k-korg apahal pgng tgn ni...jgn ckp yg korg dh-"kata kata S.coups terhenti apabila Jun memotong."dah pon...itu hari...kan sena kan?"."umm betul tu"jawab Sena."APA?!"jerit kesemua pelajar dalam kelas itu.Ada yg tampar diri sendiri,ada yg matanya terkebil-kebil,yg pengsan pon ada Disebabkan tak percaya yg Jun boleh jatuh hati kat Sena."korg ni dh knp?aku wushu karang..."kata Jun.Jun dan Sena duduk ditempat duduknya.Pelajar yg lain mula membuat hal masing². Tetapi,ada seseorang memandang pasangan itu dengan tajam.Tangannya mengeggam kuat. Akibat emosi menguasai dirinya,dia tidak sedar yg tangan nya menumbuk meja itu sehinggakan dapat menarik perhatian pelajar didalam kelas itu. Semua memandangnya,dia bangun dan keluar daripada kelas itu dengan perasaan amarah yg mungkin tidak boleh dipadam.

'Kau jangan igt,kau dah dapat Sena daripada aku...kau boleh bahagia Jun..
Tak...sama sekali tak Jun...kau Silap...Sena akan jatuh juga dalam tangan aku...sekarang ni aku bagi chance untuk kau bahagia ngn Sena sepuas hati kau...tapi...bila sampai masanya nanti...kau akn hidup merana Jun...kau akn hidup merana....hmm'bisik hati orang itu.

Bersambung... Sorry part kali ni pendek dan jarang update...well author update untuk hari ni je kot...sbb esok author akn penat...disbbkn injection hpv...dan author tak boleh nk update selalu..sbb ni tefon ayh...kalau nk pkai laptop...Abg author dah bawa lari gi asrama dia...kesian x kat author..dh la fon author rosak...huhuhu...

Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]Where stories live. Discover now