Seventeen dan Jun pergi kebalai polis untuk membuat laporan bahawa Sena diculik.Penuh satu balai tu dgn diorang.Dah la bising,lpastu ada pulak dok sibuk usya awek polis kat balai tu.Aduh diorang ni...Sena dalam bahaya pun boleh lagi usya awek.-_-"
"Oi,korang ni nak selamatkan Sena ke...nak usya awek...?" tanya Jun."Alah lek ah,ko dah ada awek bolehla...xknla nak usya awek pun xboleh kot..."tanya Hoshi."Lebih baik kau usya penumbuk aku ni.."kata Jun."Ish ! yela yela"kata Hoshi.Padan muka,kan dah kena !
"Kami akn tolong cari tapi buat masa ni bersabar jelah ye" kata pegawai polis itu.Jun mengangguk.Mereka semua keluar dari balai tersebut.
"Sabar jelah Jun...kita cari sama-sama." kata The8."Apa kata kita berpecah cari Sena.Kalau sape antara kita jumpe Sena.Call ok." kata S.coups.Mereka semua mengangguk.
___________________________"Good morning baby~" kata lelaki yg memakai mask itu.Sean menoleh ketepi.Rasa mcm nak termuntah pulak mendengar perkataan tu.Dia lebih rela dengar perkataan tu dari mulut Jun sendiri.
"Hey,asyik marah je...xcomel la..." kata lelaki itu lagi."Kau nak ape hah? and kau sebenarnya sape hah? dari semalam aku temgok kau pakai mask tu...naik menyampah aku tengok..." kata Sena."Sena...Sena...suara aku xkenal kot...apatah lagi muka aku..." kata lelaki itu."Mana kau tahu name aku hah?! Yah !" jerit Sena."Kau nak tau aku sape? betul ni kau nak tau aku sape ?" kata lelaki itu sambil mengacah Sena."Jangan main² boleh x!!!" jerit Sena."But aku suka main²..." kata lelaki itu."Jawapan kau tu mmg x logik !!" jerit Sena.
"Hahahahahaha...xlogik kau kata...hahahaha"."Kau ni dah gila agaknya..sbb kau gelak sorg²..." kata Sena.Lelaki itu berhenti ketawa."Betul kau nak tau aku sape?" tanya lelaki itu.Dia membuka mask nya perlahan-lahan.Mata Sena membesar tatkala melihat orang tu adalah...
"Jang Dooyoon!!" jerit Sena."Yes aku,kenapa ? terkejut x...haha suprise!!! " kata Dooyoon sambil menepuk tangan.Gila agaknya -_-
"Apahal kau buat aku mcmni hah?" tanya Sena."Sebab aku cintakan kau ! aku lebih cintakan kau dari Jun !" bentak Dooyoon."Tapi,kau kena terima kenyataan yg aku dgn Jun xboleh dipisah !" kata Sena."Apa aku peduli hah ? dulu dia dah rampas cinta hati aku...sekarang ni aku nak balas dendam balik apa yg dia buat kat aku ! aku nk dia rasa betapa sakitnya hati aku tau x !?" kata Dooyoon."Tapi kau xboleh buat mcm tu ! apa susah sangat kau nak maafkan dia sampai kau nak balas dendam kat dia !" kata Sena."Kau pekak ke hah !? aku cakap aku nak dia rasa mcm mna sakit hati aku ! faham x bodoh !!!" kata Dooyoon sejurus melempang pipi Sena.
Airmata Sena mengalir sekali lagi."Aku pikir kau orang baik...tapi kau sebenarnya JAHAT !!! " jerit Sena."Aku jahat sebab namchin kau sendiri !" jerit Dooyoon.
Tiba²,mereka berdua terdengar seseorang menendang pintu rumah tersebut."Oho...datang jugak kau ye...nasib baikla...awek kau ni...belum kena campak dgn aku..." kata Dooyoon sambil tersenyum sinis."Aku nak kau lepaskan dia sekarang..." kata Jun."Hahaha ! kau pikir senang² mcmtu je aku nak lepaskan dia...no way lah Jun...aku xkan...tapi kau yg kena lepaskan dia dan bagi kat aku..." kata Dooyoon sambil bermain pistolnya.
"Kau memang egois betul la Dooyoon !" kata Seungkwan."Yes that right !" kata Vernon."Jap kau bawak bazooka ke Vernon ?" tanya Mingyu."Jeng³ ! terimalah penangan bazooka aku wahai Dooyoon " kata Vernon.Dia mengambil bazooka yg dibawanya dan...peciu~
"Apalah...kau ni Vernon...ni bazooka permainan laa..." kata Joshua sambil mengetuk kepala Vernon."Apadaa~" kata mereka semua.Vernon hanya tersengih."Oi korg duduk kat aitu buat ape? serang ah !" arah Dooyoon pada konco² nya yg terdiri daripada 10 org.Dan namanya adalah...UP10TION
10 vs 13
Mulalah pertarungan antara mereka semua.Jun pula berlawan dengan Dooyoon."Aku xsangka kau buat mcam ni" kata Jun sambil menumbuk pipi Dooyoon dibelah kiri."Dan aku xsangka kau tikam belakang kawan kau sendiri !" kata Dooyoon menumbuk perut Jun.Baju Jun penuh dengan darah yg keluar dari mulutnya.Badannya mula lemah.Tapi dia harus kuat demi Sena.Ya,demi Sena.
Member seventeen dan Up10tion yg lain sudah pun rebah kelantai.Masing² mengerang kesakitan.Ada juga yg masih kuat untuk bangun.
Dooyoon dan Jun pula tidak berhenti memukul antara satu sama lain.Jun ternampak satu batang kayu.Dia cepat² mengambil kayu itu.'Bersiap sedialah wahai Jang Dooyoon...' bisik hati Jun.Dia terus memukul kepala Dooyoon.Dooyoon terus rebah kelantai dan tidak sedarkan diri.
Jun cepat² berlari kearah Sena dan membuka ikatan itu.Setelah ikatan tu terbuka dia memeluk gadis yg disayangi.
"Nasib baik awak sempat datang" kata Sena sambil memeluk erat tubuh Jun."Ya saya tau..." kata Jun.Mereka x sedar yg Dooyoon sudah pun bangun.Dooyoon mengeluarkan pistol dari poketnya.Dia menghalakan pistol itu kearah Jun.Dia menekan punat tembak itu secara perlahan-lahan.Sena terpandang kearah Dooyoon yg cuba menembak Jun.
"Jun belakang awak!" jerit Sena.Serta merta Jun pusing kebelakang.
BANG !
Semua orang disitu terkaku."J-Jun,andwae !" jerit The8.Jun memandang dirinya.Dia rebah kelantai sambil memegang kesan tembakan Dooyoon."Jun !! andwae !!! jangan tinggalkan saya !!" kata Sena sambil memeluk Jun dan menutup kesan luka itu dengan tangannya."T-terima kasih...sebab...j-jadi...yeochin saya...saya akn sayangkan awak...janji dengan saya...yg awak x kan menangis..." kata Jun tersekat-sekat."Andwae...saya tak boleh...please...don't leave me..."kata Sena sambil menangis.Member seventeen berkumpul disitu dan turut menangis bersama Sena."Tak guna kau Dooyoon !!" marah S.coups."Jangan bertindak tanpa berfikir dulu Choi Seungcheol ! " kata Jeonghan."Tapi dia dah bunuh Jun ! dan dia patut terima balasannya ! " kata S.coups yg tidak puas hati.Tiba²,siren polis kendengaran.Polis itu menangkap Dooyoon termasuk konco² nya."Mari kita bawak Jun pergi kehospital..." kata Joshua.Mereka semua setuju.
'Jun...saya berharap awak tak tinggalkan saya...saya xboleh hidup tanpa awak...Jebal...jangan tinggalkan saya...Saya sayang awak...Saranghae...'
Bersambung...
YOU ARE READING
Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]
RomanceMengisahkan seorg budak lelaki bernama Wen Jun Hui atau lebih dikenali sebagai Jun,seorg pembuli,hati beku di PLEDIS HIGH SCHOOL, jatuh cinta dengan seorg bdk perempuan nerd yg masuk didalam sekolah tersebut.Tiap-tiap hari,dia akn membuli bdk nerd i...