Di hospital
Jun sedang mengemas² barangnya.Sementara itu,Sena dikaunter untuk menunggu surat keluar hospital Jun.Jun duduk dikatil dan mengeluh."Haish...manalah aku nak tinggal lpasni?nk cari keja lagi aduiihh ni semua salah aku...klau xdisebbkn aku maybe benda ni xkn terjadi..."katanya.Tiba² seventeen datang."Eh Jun,ko discharge ke hari ni?"tanya Seungkwan.Jun mengangguk."tapi ko kn blom sembuh.."kata Hoshi."Dah.Aku kena tahan kat wad pon sbb time tu pernafasan aku lemah.Sebab tula lpas Sena selamatkn aku..aku terus pengsan.Aku duduk dlam tu lama sangat.Sebabnya pon aku nk amik telefon aku.Kalau aku xambik silap² rumah tu meletup dengan aku aku sekali meletup"kata Jun."Ish.ko ni kn,suka sangat ckp bende² mcm tu.Klau Mingming ade ni mmg ko dh kena mkn penyepak dgn dia weh"kata DK."klau dia sepak aku,aku sepak dia balik"kata Jun selamba."Haish ko ni Jun...still sama"kata s.coups."Asal?ko nk wushu dgn aku ke?"soal Jun sambil pandang tepat kearah s.coups."Haih la.Jun yg pandai wushu.Klau ko nk wushu,wushu org lain.Jgn wushu aku sudah.Silap jadi lempeng aku nnti."kata s.coups.Semua tergelak."Tapi Jun,sape yg ajar ko wushu?"tanya Joshua."Taogeh"kata Jun."Hah?!Taogeh?!"tanya mereka semua."Eh taogeh plk Tao exo la"kata Jun."Ha?!tdi taogeh skrg tao so lah?mana satu ni Jun?"tanya Seungkwan."Ha!Aku tahu!Tauhu sumbat kan?"tanya Dino."Huh,ada jugak yg kene kerat 30 dgn aku ni kang"kata Hoshi dengan geram."Apa?Jun hyung ckp xclear ah.Nak kerat aku asal."kata Dino."Aku cakap tao exo.T A O E X O.Tao Exo.Pekak,badak sumbu,badak air,harimau,singa,kuda belang,rakun"kata Jun.Amik ko semua haiwan keluar."Lah ckplah Tao exo...aduh xpasal² Dino ckp tauhu sumbat...kesian tao sunbaenim"kata wonwoo."Aku ckp clear ok..."kata Jun sambil menyilangkan tangannya."Ok Jun,jom balik"kata Sena sambil memasukkan surat kedalam beg Jun."Tapi saya nak tinggal kat mne?"tanya Jun."Tinggal kat rumah saya jela."kata Sena."Tinggal kt rumah awak?"soal Jun lagi.Sena mengangguk."Aii,kita kat sini xtegur pun org tu"kata Joshua."Yela mna nk tegur kita org tu kn pndang boyfriend dia je kn"kata Hoshi pula."Tah kita ni mcm tugu negara je kn"kata DK."eh jom jad tugu negara"."jom"kata mereka semua.Sena pandang kebelakang dan ada satu tugu negara yg baru dibina dihospital itu.Sena tergelak."Hahaha dahla,xyh nk jadi tugu negara bagai.sini hospital."kata Sena."ingt dh lupe"kata The8."mne ade.Dah la Jom balik."kata Sena.Mereka semua berhenti menjadi tugu negara.Sena menolong Jun untuk berdiri tetali dihalang oleh Jun.Jun bangun dan duduk semula sambil memegang bahu yg terkena kayu yg trbakar tempoh hari."Aduh bahu aku sakit la"kata Jun."Tulah org tlg xnk..sini saya papah"kata Sena.Sena pon memapah Jun keluar dari bilik itu bersama Seventeen.
Di rumah Sena,malam
Jun kehulur hilir sambil memeluk bantalnya.En.Kim dan Pn.Kim yg perasan Jun seperti anak kucing yg kehilangan ibu terus menegur Jun."Jun knp ngn kamu ni..like kitten lost mom je"kata En.Kim."Ahjussi,sye xtau nk tido mnelah"kata Jun."Tidolh dlm bilik Sena.Tak silap ahjussi ade sofa dlm bilik dia.Tidola kt sofa eh."kata En.Kim.Jun mengangguk dan melangkah naik kebilik Sena.Didepan bilik Sena,Jun mengetuk pintu bilik itu.Kepala Sena dikeluarkan."Boleh saya tidur kt sofa bilik awak?"pinta Jun.Sena membuka pintu memberi Jun masuk kebiliknya.Jun meletakkan bantal disofa itu.Sena pula sudah baring diatas katilnya."Sena,omma awk ckp awk mengigau?awk mengigau pasal saya ke?"tnya Jun."mne ade!tah² malam ni awak yg ngigau"kata Sena sambil membaling bantal kemuka Jun tetapi Jun dapat menangkapnya."Dahla tido"kata Sena.Dia menutup lampu tido disebelah katilnya."terima kasih bagi bantal lagi satu...saya anggap ni awak la ye.Ye sena syg kn.Jaljayo."kata Jun sambil mencium bantal yg dibaling oleh Sena tadi kemudian memeluknya.Sena tersenyum dengan kata² Jun itu dan memejamkan matanya dan pergi ke alam mimpi.Begitu juga Jun.
Bersambung...sorry tao...xpsal² dino ckp tauhu sumbat..kesian kau...sorry tao fans...just kidding² jer...jgn amik hati.Korg bayangkan la rambut Jun time ni rambut dalam lagu MANSAE ye...sbb style rmbut Jun tu bagi aku hensem...bagi korg aku xtaulah....
YOU ARE READING
Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]
RomanceMengisahkan seorg budak lelaki bernama Wen Jun Hui atau lebih dikenali sebagai Jun,seorg pembuli,hati beku di PLEDIS HIGH SCHOOL, jatuh cinta dengan seorg bdk perempuan nerd yg masuk didalam sekolah tersebut.Tiap-tiap hari,dia akn membuli bdk nerd i...