Sudah dekat seminggu,Jun langsung tak mahu bertegur sapa dengan Sena,malah dia membuli Sena dengan teruk sekali.
FLASBACK MINGGU SEBELUMNYA
Sena berada diloker sedang mengemas bukunya.Tiba-tiba ada seseorang menutup pintu lokernya dengan kasar.Jelas muka innocent Jun dilihat oleh Sena.Sena terkejut.Apakah nasibnya kali ni?adakah Jun masih marahkan nye."Oi budak mari sini"kata Jun memanggil seorang budak lelaki yg berusia muda daripada Jun.Mungkin pelajar gred-3.Desis hati Sena.Dia ternampak Jun memberi beberapa helai duit.Budak lelaki itu mencium duit kemudian beredar dari situ."aku rasakan..barang2 ni aku nk guna sampai habis lah..."kata Jun.Terdapat beg berisi tepung,telur,cat berwarna merah.Sena melihat barang2 itu kemudian mendongakkan mukanya pada Jun."Kim Sena,are you ready?"kata Jun.Sena memandangnya dgn penuh kehairanan.Ready?ready ke ape benda mamat ni?."I think ready yet"kata Jun.Dia mengambil telur itu dan memecahkan telur itu dikepala Sena."Yah ape awk buat ni hah?"kata Sena.Jun hanya senyum sinis kepadanya."Jun,kalau awak marah ttng kejadian kat hospital hari tu..saya mintk maaf...takkan diorang berdua kacau awak..awak jadi mcmni"kata Sena.Jun hanya mendiamkan diri.Dia mengambil tepung dan meletakkan diatas badan Sena.Habis baju Sena penuh dengan tepung dan cecair telur.Tak cukup dengan tepung,cat berwarna merah disimbah diatas badan Sena.Ramai pelajar diruang loker itu mentertawakannya.Terutama sekali geng queenka disitu."baru aku puas...selamat diketawakan oleh org ramai BUDAK NERD"kata Jun menekankan perkataan BUDAK NERD itu."eeuww busuknye...Jun pecahkan telur tembelang ke kat dia ehh jom la kite blah dari sini tak tahan aku"kata salah sorg pelajar disitu.Ejekan,cacian,makian semuanya didengari oleh Sena.
END OF FLASHBACK
Sena duduk diam didalam kelas.Sebelahnya kosong.Selepas kejadian dihospital itu,Jun menukar tempat duduknya dan duduk dengan orang lain.Didalam kelas itu hanya dirinya sorg sahaja.Dia takmau keluar rehat.Kalau dia keluar rehat,dia pasti akan dibuli Jun.Dia bangun dari situ dan pergi kebumbung sekolah.Disitu sahajalah tempat dia menngeluarkan semuanya yg berada didalam hatinya.Dia duduk disatu bangku yg memang tersedia sejak dari dulu lagi.Airmatanya mengalir deras dipipi.Dia menumbuk-numbuk dadanya.Sungguh sakit sekali hatinya.Siapa yg tak tahan kalau dibuli sepanjang masa disekolah.Kalau hari-hari boleh stress tahap maksimum jadinya."kenapa aku kena semua ni..Jun..awak masih marah kat saya ke?apa salah saya..uhuhuk...awak tau tak hati saya sakit..sakit sgt-sgt..bila awak buat hati saya mcmni...sampai bila saya nk jadi mangsa awak...kenapa saya uhuhkk kenapa saya...KENAPA MESTI SAYA.."jerit Sena dgn tangisan yg kuat daripada tadi.Kebetulan Jun mahu kesitu,terhenti bila mendengar tangisan Sena.'Mianhe,Sena-ah...hati aku sama-sama sakit seperti kau..aku masih marah kat dia...dan aku takkan pernah lupa apa yg dia dah buat kat aku...sebab dendam aku terlalu bnyak sampaikan kau akn jadikan mangsa..Xi Huyin aku benci kau...walaupun kau datang melutut didepan aku..aku takkan pernah terima kau sesekali pun...Kim Sena,nan nomu nomu saranghae..mianhe..ms nerd'bisik hati Jun.Dia beredar dari situ dengan perasaan bersalah.
BERSAMBUNG....KESIAN KAN..TAKPE2 NNTI AUTHOR BUAT SENA HAPPY OK?JGN LUPA VOTE N COMMENT........
YOU ARE READING
Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]
Storie d'amoreMengisahkan seorg budak lelaki bernama Wen Jun Hui atau lebih dikenali sebagai Jun,seorg pembuli,hati beku di PLEDIS HIGH SCHOOL, jatuh cinta dengan seorg bdk perempuan nerd yg masuk didalam sekolah tersebut.Tiap-tiap hari,dia akn membuli bdk nerd i...