Jun duduk dibirai katil seorang diri.Sudah masuk dua hari Sena masih belum pulang.Hatinya berkali-kali memanggil Sena.Tanpa disedari,airmata nya jatuh setitik dilantai.Sungguh dia rindu dgn gadis yg sememangnya cahaya baginya.
"Jun,jom makan" kata S.coups yg berdiri dipintu bilik itu.Jun hanya menggelengkan kepalanya."Aku tau kau rasa xsng..tapi makanla sikit.Nanti perot tu masuk angin"kata S.coups sambil masuk kedalam bilik dan duduk disebelah Jun."Aku rindu dia hyung.Dah masuk dua hari dia xbalik..."kata Jun."Apa kata kita report polis."kata S.coups yg cuba memberi idea."Aku xkan report pada polis.Selagi aku xdapat petunjuk Sena pergi mana"kata Jun."Hah...suka hati kaulah...dah jom makan..."kata S.coups sambil menepuk bahu Jun.Dia meninggalkan Jun seorang diri disitu.
--------------
"Oi bangun ! " kata seorang lelaki.Sena membuka matanya perlahan-lahan.Kelihatan samar-samar saja.Sena memandang sekeliling tempat itu.Berbeza sungguh.Sepertinya dirumah usang kerana dia ternampak papan-papan yg lama,dinding yg berconteng,sampah sarap disana sini.Dia merasakan dirinya diikat.Dia meronta dilepaskan malangnya,mulutnya dilekatkan dgn pita pelekat.Tubuhnya pula diikat dikerusi.
"Oi pompuan ! diamlah ! kalau kau buat bising aku tembak kau !" kata lelaki itu sambil mengacukan pistol dikepala Sena.Dia seperti mahu menangis disitu.Yes,.....akhirnya jatuh juga airmatanya.
'Jun...duwajuseyo...'
"Uishh,cantiknya dia..." kata salah seorang lelaki itu sambil memegang pipi Sena.Sena menoleh ketepi.
"Wow ! garangnya ! " kata lelaki itu.Tiba²,seseorang lelaki berpakaian kemeja hitam,pakai mask hitam dimuka datang dekat kearah Sena.Lelaki-lelaki itu ketepi tatkala bos mereka menghampiri Sena.
Dia membuka pita pelekat itu dimulut Sena.Baru saja Sena ingin membuka mulut,tetapi dia menekup mulut Sena dgn tangannya.
"Mana phone dia...?"
Orang lelaki itu memberi phone Sena pada bosnya.Dia mendail nombor seseorang.
"Hello?Sena?Awak kat mana?knp baru nak jawab?Yah!?"
"......"
"Yah ! Kim Sena ! jawablah !"
"Pabo namja"
"Yah kau sape hah?Mana Sena?Kau cakap kau siapa?"
Tiba² sahaja dia tergelak.Konco² nya juga turut gelak bersamanya sekali lagi.
"Kau xperlu tau aku sape..."
"KAU SAPE HAH?!"
Dia mematikan panggilan itu.Matanya hanya memandang tepat pada anak mata Sena.
"X sangka...namchin kau ni rupa-rupanya bodoh ! Hahahahaha" kata lelaki itu sambil memegang muka Sena.
"Dia xbodoh ! tapi kau yg bo-"
PPAKKK
Satu tamparan yg kuat hinggap dipipi Sena.Dibahagian tepi bibirnya ada darah mengalir.Airmatanya terus jatuh.
"Ala kesiannya lah dia...sakit sgt ke syg huh?" kata lelaki itu sambil mengalihkan rambut Sena ketepi.Dia hanya memandang lelaki itu dgn tidak puas hati.
"Kau siapa?!cuba kau bukak mask kau tu?"
"Aku xkan bukak mask ni selagi namchin kau yg dungu tu dtg ! Adoi Sena Sena...kau ni cantik...baik...dengan semua orang kau baik...xkan dgn aku..kau jahat..."kata lelaki itu sambil memegang pipi Sena.Sena menoleh ketepi.
" Kasar...ok takpe...Woi ! aku nak korang berdua jaga dia btul²...jangan sampai dia terlepas"kata lelaki itu.Dia mula pergi dari situ.
-------------
Jun kehulur hilir diruang tamu itu sambil memegang phone nya.Yang lain cuma menjadi perhati saja.
"Adoi dah la tu...Jun hyung...pening ah..." kata Dino sambil menggoyangkan kepalanya.
"Kan aku dah cakap...kalau kau risau sangat...report polis je..." kata S.coups.
"Aku rasa...Sena kena culik lah hyung !" kata Jun.
"WHAAAAATTTTSSSS !!!"
"oyemji...mcmne ni...."
Mereka semua mula menjadi panik.Apatah lagi Jun yg seperti ibu kucing yg hilang anaknya.
"Aku rasa...ni mesti kerja..."
"JANG DOOYOON !"
"But kite xboleh tuduh dia jugak...even dia musuh ketat Jun." kata Joshua yg dari tadi berdiam diri.
"Tapi aku yakin sangat tu kerja dia..." kata S.coups.
"Kau nak tanggung malu ke kalau kite semua tahu yg tu bukan kerja Dooyoon.Kita mana boleh main tuduh orang je.Kita kena siasat." kata Jeonghan.
Mereka semua menjadi buntu.Kalau bukan Dooyoon,siapa lagi musuh Jun kalau bukan Dooyoon ?
1001 persoalan bermain diminda mereka.
Bersambung...
YOU ARE READING
Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]
RomantizmMengisahkan seorg budak lelaki bernama Wen Jun Hui atau lebih dikenali sebagai Jun,seorg pembuli,hati beku di PLEDIS HIGH SCHOOL, jatuh cinta dengan seorg bdk perempuan nerd yg masuk didalam sekolah tersebut.Tiap-tiap hari,dia akn membuli bdk nerd i...