Suasana dipagi hening itu mengejutkan budak lelaki yg sedang itu terjaga daripada tidurnya."huaaaa~''menguap budak lelaki itu.Dikerling kesebelah melihat jam yg diletakkan dimeja lampunya menunjukkan pukul 7:20.Ada sepuluh minit lagi untuk masuk kekelas."Wargghh dh lambat''jerit budak lelaki itu turun dari katil dan mengambil tuala yg tersidai diampaian.TOKK.
"adoii~sakitnya kepala aku...kurang ajar punya pintu..."kata budak lelaki itu sambil menggosok-gosok kepalanya.Selesai sahaja dia mandi,dia turun kebawah dengan tergesa-gesa.Kalau jatuh tangga tu,silap2 patah kaki.
"taknak makan ke?''soal Pn.Wen.
''tak sempat omma..dah lambat ni...Jun pergi dulu byebye"kata budak lelaki itu.Dia mengambil sekeping roti untuk membuat alas perut.Dia mengambil kasut sneakers yg tersedia dirak.Dia berlari pergi kesekolah.Sambil-sambil lari,dia melihat jam ditangannya.Jam menunjukkan pukul 7:26.Matanya membesar mula.Dia mempercepatkan lariannya.
Di PLEDIS HIGH SCHOOL
"hah..lambat..nama2"kata pengawas itu."ala lambat berapa minit je kot..itu pon nk bagi nama jugak ke?''kata Jun."Lambat tetap lambat...bagi nama cepat tak pon denda 50sen"kata pegawas itu lagi."Ehh...kau tau x aku ni siapa?sebut je nama Wen Jun Hui,semua budak tunduk."kata Jun sambil memegang kolar baju pengawas itu."errk sa-saya taktau..."kata pengawas itu.Jun menghentakkan badan pengawas itu ke dinding."Aku pembuli dekt sekolah ni,kalau kau taknak penumbuk aku ni mendarat kat muka kau sampai berdarah,baik kau jgn tulis nama aku...kalau kau simpan rahsia ni daripada cikgu...aku dengan geng aku xkan cari kau untuk belasah kau..FAHAM X?''kata Jun."y-ye baiklah saya xkn bagitau psal hal ni..awak boleh masuk kelas sekarang"kata pengawas itu dgn ketakutan.Jun melepaskan pengawas itu dengan kasar dan masuk kekawasan sekolah.
Kelas 5-SEVENTEEN
Jun mengetuk pintu dan masuk kekelas dengan gaya selambanya.Mr song yg dihapannya pun tidak ditegur.Dia duduk ditempat duduknya dibelakang tepi tingkap.Sebelah tempat duduknya itu pulak memang dari dulu lagi kosong."Mr.Wen,lambat lagi ke?"soal Mr.Song sambil mencekak pinggang.Jun hanya mendiamkan diri saja."hmm~takpelah..bukan sekali dua kamu lambat..hari2 dh...takpelah..bukk buku teks m/s 40"kata Mr.Song.Jun membuka buku teks dengan malasnya.Sedang mereka sedang khusyuk belajar,mereka terdengar satu ketukan dipintu kelas mereka."oohh kamu ke?ha mari masuk"kata Mr.Song.Seorg murid perempuan masuk kekelas itu.Apabila dia masuk,ramai kritikan yg didengari oleh pelajar-pelajar dalam kelas itu.
"ehh tgk tu bdk nerd la"
"ehhh sapelah nk kawan dgn dia tu..dhla nerd"
tah..nnti asyik2 betulkan spek besar dia tu je"
"kan..hahahahahaa"
Ramai pelar dalam kelas itu mentertawakan dia."Kelas..senyap...baiklah awk boleh mmperkenalkan diri awk"kata Mr.Song."Annyeonghaseyo,Kim Sena imnida,sila beri tunjuk ajar"kata Sena sambil menunduk hormat."Baiklah Kim Sena,amu boleh duduk sebelah Jun."kata Mr.Song.Mata Sena melilau mencari nama Jun.''Ehem..Mr Wen,tolong angkat tangan kamu"kata Mr.Song.Jun mengeluh dan mengangkat tangannya sambil melihat ketempat lain.Sena terus berjalan dan duduk ditempat duduk sebelah Jun."Hai saya Sena~awk plk"kata Sena.Jun hanya senyap dan tidak langsung balas teguran yg Sena berikan.'ish...takkan lah disebabkan aku nerd,mamat ni tak nak jawab..ish harap muka je handsome..budi bahasa langsung xde..dah Sena..sekarang ni fokus belajar'bisik hati Sena.
BERSAMBUNG....HAHA FF BARU....LAKONAN JUN SEVENTEEN...MY BIAS AWWW *fangirling mood on*HAHAHAAH....AMACAM OK X?KALAU OK RAJIN2LAH VOTE EH..OH YE JGN LUPA COMMENT SEKALI...DAH RU NK CKP ..K...ANNYEONG~
YOU ARE READING
Hey Ms Nerd,I love U [COMPLETE]
RomansaMengisahkan seorg budak lelaki bernama Wen Jun Hui atau lebih dikenali sebagai Jun,seorg pembuli,hati beku di PLEDIS HIGH SCHOOL, jatuh cinta dengan seorg bdk perempuan nerd yg masuk didalam sekolah tersebut.Tiap-tiap hari,dia akn membuli bdk nerd i...