79. Τσακωμός ανάμεσα σε Κωνστάντια+ Ανθή. Αγκαλία του Εμανουέλ την ηρεμεί.

1 0 0
                                    


Ροζαλία- Η γιαγιά είναι μάγισσα και εγώ το ίδιο. Μιλώ με τα ζωάκια και με την πεταλούδα της Εστέλλας μιλούσα.

Ανθή-Τι ενοείς της μιλούσες? Εγώ έχω σημάδι στο χεράκι μου σε σχήμα πεταλούδας. Μπορεί να ήμουν πεταλούδα.

Κωνστάντια- Ο μπαμπάς μου πρέπει να έρθει σε μένα και να φύγει από το σκοτάδι. Μόνο εγώ αγαπώ τον μπαμπά μου.

Λοίζος- Μπαμπά.

Κωνστάντια- Τι είπες εσύ? Είπες μπαμπά?

Ο Λοίζος είπε την πρώτη του λεξούλα. Ο Τζιοβάνι και η Κωνστάντια ενθουσιάστηκαν. Ο μικρός μπορούσε και τους άκουγε κανονικά. Η Κωνστάντια χοροπηδούσε από την χαρά της. Ο Εμανουέλ και αυτός δίπλα της χοροπηδούσε και χειροκροτούσε.

Κωνστάντια- Ο αδερφούλης σας μίλησε μωρά μου. Ροζαλία μου γιατί δεν είσαι χαρούμενη? Ο αδερφός σου μίλησε μωρό μου.

Ροζαλία- Δεν μου αρέσει που εσύ και ο μπαμπάς μου προχωρήσατε την ζωή σας. Εγώ άμα αγαπήσω θα είναι για πάντα και θα είναι ένας. Δεν θα έχω άλλο σύντροφο. Δεν μου αρέσουν αυτά.

Κωνστάντια- Αγάπη μου είσαι πληγωμένη. Συγνώμη μωρό μου. Αν θέλεις μπορείς να μείνεις με τον μπαμπά σου. Σου το επιτρέπω.

Ο Εμανουέλ αγκάλιασε τρυφερά την μαμά του. Ο Άγγελος ήταν και αυτός στεναχωρημένος. Του έλειπε η Μελίνα η μαμά του.

Άγγελος- Έστειλα βίντεο στην μαμά μου να γυρίσει πίσω και ότι την αγαπώ πολύ. Δεν μου απάντησε ακόμη. Με ξέχασε η μαμά.  Την θέλω πίσω. Εσύ δεν αγαπάς τον μπαμπά μου. Τον θείο Ιωνά αγαπάς ακόμη.

Η Κωνστάντια τον χαστούκησε δυνατά και η Ανθή την κλώτσησε.

Ανθή- Μην τολμήσεις να ξαναγγίξεις τον αδερφό μου. Ευτυχώς η Ρόζα δεν βλέπει αυτά που κάνεις γιατί θα σε μισούσε.

Ρόζα- Σταματήστε. Μπαμπά μου φοβάμαι. Τι γίνεται?

Ο Τζιοβάνι ήταν αγκαλία με τον Λοίζο και τη  Ρόζα και προπαθούσε να τους ηρεμήσει. Δεν λειτουργούσε όλη αυτή η κατάσταση.

Κωνστάντια- Τι θα γίνει Τζιοβάνι με τα μωρά σου? Δεν με αγαπάνε. Νομίζουν ότι είμαι μια πόρνη. Και ότι σε έκλεψα από την μαμά τους. Μακάρι ο μπαμπάς μου να ήταν εδώ να με συμβούλευε τι να κάνω. Για όλα φταίει αυτή η καταραμένη που κοροίδεψε τον μπαμπά μου και τον παράτησε.

Τζιοβάνι- Δεν βάζεις μυαλό βλέπω. Συνεχίζεις τις κατάρες.

Κωνστάντια- Ήμουν άπιστη και το πληρώνω τώρα. Είμαι άχρηστη. Πηγαίνετε να μείνουν με την μάνα της. Αχάριστα πλάσματα. Λυπάμαι την Ρόζα μου μόνο. Ντρέπομαι που έχει μια κακία δίδυμη αδερφή. Τζιοβάνι συμφωνείς?

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now