Ιωνάς- Ο Λοίζος σου σε είπε μαμά? Είναι φτυστός ο αδερφός μου. Σου φέρεται καλά αγάπη μου?
Κωνστάντια- Κράτα με μια τελευταία αγκαλιά πριν τελιώσουν όλα.
Ο Ιωνάς την αγκάλιασε. Έτσι αγκαλιάσμενα ο Ιωνάς της έφερε το χαρτί διαζυγίου και το υπέγραψαν.
Ιωνάς- Είσαι ελεύθερη τώρα κορίτσι μου να τον παντρευτείς.
Κωνστάντια- Δεν θέλω να με ξεχάσεις και να με αφήσεις όπως με άφησε ο μπαμπάς μου. Δεν θα το αντέξω αυτό.
Ιωνάς- Εντάξει κορίτσι μου. Δεν θα σε αφήσω. Το υπόσχομαι.
Την φίλησε απαλά στο στόμα και η Κωνστάντια έφυγε. Με λυγμούς από εκεί γύρευε την αγκαλία του Εμανουέλ της που την περίμενε με ανοιχτές αγκάλες.
Η Χριστιάννα και ο Μάθιου έφτιαχναν το δωμάτιο των διδύμων με την βοήθεια της Εστέλλας και του Θίου. Η Χριστιάνα ήταν ετοιμόγεννη και περνούσε όλη την μέρα της στο κρεβάτι. Ο Θίο μιλούσε στην κοιλιά της συνέχεια.
Θίο- Μάμι ις γιόρ μπέιμπι Θίο. Άι μίς γιού.
Χριστιάνα- Το μωρό θα το βγάλω Ιωάννα. Θέλω εσύ άμα κάνεις κοριτσάκι να το βγάλεις Λάουρα. Έτσι πρέπει.
Μάθιου- Και ο αδερφός σου θα είναι ο Φίλιππος. Θα είσαι ο μεγάλος αδερφός. Δέ μπιγκ μπρόδερ.
Ο Ιωνάς ήταν απαρηγόρητος από τον χωρισμό του από την Κωνστάντια.
Ηλίας- Μην κλαίς μπαμπά μου? Δεν αγαπάς την μαμά μου?
Ο Τζιοβάνι πήγε να παραλάβει κάτι για την Κωνστάντια. Αυτή ξύπνησε και τον ζητούσε. Τον αγκάλιασε τρυφερά μόλις τον είδε.
Τζιοβάνι- Αυτό το έστειλαν από το παλάτι. Είναι μια κορόνα. Θέλουν να σε στέψουν σαν αρχόντισσα.
Ο Τζιοβάνι της φόρεσε την κορόνα. Η Κωνστάντια κοίταξε τον ευατό της στο καθρέφτη. Ο Τζιοβάνι την αγκάλιασε από πίσω τρυφερά. Είδε μια θλίψη στο βλέμμα της. Δεν της ανάφερε τον Ιωνά για να μην αναστατωθεί αυτή και τα μωρά.
Ροζάλια- Θέλω και εγώ κορόνα μάμα. Είμαι πριγκίπησσα.
Κωνστάντια- Θέλουν να με στέψουν σαν αρχόντισσα. Έτσι με έλεγε ο Ιωνάς.
Τζιοβάι- Σου έφερα ένα ωραίο κίτρινο φόρεμα. Θα είσαι σαν ηλιαχτίδα. Θα είσα μάδερ μάτς με την Ροζαλία,την Ανθή και την Ρόζα.
Η Ελένη πήρε βόλτα τα μωρά και έμειναν οι δυό τους. Η Κωνστάντια προσπαθούσε να βάλει το φόρεμα. Είδε το τατουάζ που είχε στην γυμνή της πλάτη. Πήγε από πίσω της και τις χαίδεψε αυτό το σημείο και της φίλησε το λαιμό. Αναστατώθηκε.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...