78. Μυριέλλα ξανά έγκυος.Ενθουσιασμός του Ιωνά +η αναστάτωση της Κωνστάντιας.

2 0 0
                                    

Η Μυριέλλα ήταν σε δύσκολη θέση. Δεν είχε προβλέψει ότι θα συναίβενε αυτό. Πώς να το έλεγε αυτό στον Ιωνά? Πήγε στην τουαλέτα και έκανε εμετό. Ο Ιωνάς ανησύχησε και την πήγε στο γυναικολόγο. Ήθελε να μάθει αν η Μυριέλλα ήταν έγκυος και δεν το έλεγε.

Γιατρός- Όντως η γυναίκα σας είναι έγκυος.

Ιωνάς- Είμαι τόσο χαρούμενος αγάπη μου. Γιατί όμως είσαι στεναχωρημένη? Ο Ηλίας μας θα χαρεί πάρα πολύ με αυτό.

Η Κωνστάντια εκνευρίστηκε που το έμαθε αυτό από την Ροζαλία. Ο Τζιοβάνι μάταια προσπαθούσε να την ηρεμήσει. Ήταν εκτός ελέγχου.

Κωνστάντια- Με πρόδωσε για μια ακόμη φορά. Καταραμένη μάγισσα.

Τζιοβάνι- Αγάπη μου ηρέμησε σε παρακαλώ πολύ. Τα μωρά σε βλέπουνε.

Ρόζα- Μπαμπά μου το ήξερα ότι δεν σε αγαπάει. Το ένιωθα.

Ροζαλία- Η μαμά μου πάντα θα αγαπάει τον μπαμπά μου.

Εμανουήλ- Θα αποκτήσω και άλλο αδερφάκι από τον μπαμπά τώρα.

Κωνστάντια- Την μισώ. Μακάρι να αποβάλει. Να την πάρει το σκοτάδι.

Τζιοβάνι- Μην ξαναμιλήσεις έτσι. Η Ρόζα μου ζεί στον σκοτάδι και φταίς εσύ για αυτό. Μην ρίχνεις κατάρες. Θα πάνε πάνω σου.

Κωνστάντια- Μου είπε δεν θα με αφήσει και με άφησε. Ψεύτης είναι.

Ο Τζιοβάνι ήθελε να παντρευτεί την Κωνστάντια το συντομότερο δυνατόν και να την πάρει αυτή και τα μωρά τους και να φύγουν από εδώ. Υποσχέθηκε στον Μανουέλ ότι δεν θα την παρατούσε ποτέ.

Μανουέλ- Ελπίζω εσύ να μην είσαι σαν τον αδερφό σου. Να την κάνεις χαρούμενη. Το κοριτσάκι μου αξίζει τα πάντα.

Ο Τζιοβάνι πήρε την ευχή του Μανουέλ για την Κωνστάντια. Ο Ιωνάς δεν σταματούσε να ευχαριστεί την Μυριέλλα.

Ιωνάς- Σε ευχαριστώ για αυτό το δώρο αγάπη μου.

Μυριέλλα- Δεν περίμενα να ξαναέμενα έγκυος. Σε αγαπώ τόσο πολύ.

Ο Ιωνάς της έκανε έρωτα πολύ προσεχτικά για να μην βλάψει το μωρό. Την ίδια ώρα η Κωνστάντια ήταν σε απόγνωση για την εγκυμοσύνη της Μυριέλλας. Αλλά συνηδητοποίησε ότι δεν ήταν διαφορετική από την Αγγελική. Αγαπούσε τον Τζιοβάνι αλλά και τον Ιωνά.

Κωνστάντια- Δεν πρέπει να μιλάω άσχημα θα πάει στα μωρά μου.

Τζιοβάνι- Έτσι μπράβο αγάπη μου. Να προετοιμαζόμαστε για το γάμο.

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now