20🚨

629 53 4
                                    

ရေချိုးမယ်ဆိုပြီးအိမ်ပေါ်သို့အတူတူတက်လာကြကာ Kim က Jeon ရဲ့အပေါ်ကုတ်လေးကိုအရင်ချွတ်ကာ အတွင်းက နတ်ကတိုင်ကိုဖြည်လို့ shirt အကျီက ကြယ်သီးလေးတွေဖြုတ်လို့နေသည်..

" ဒီအကျီတွေဝတ်ရတာအရမ်းအသက်ရှုကြပ်တာပဲသိလားကိုကို "

" ကောင်လေးကဝတ်နေမကြလို့လေ အွန့် "

ခေါင်းလေးမော့ကာပြန်ပြောလာတဲ့ Kim ရဲ့နှုတ်ခမ်းလေးကိုဆွဲနမ်းလိုက်တဲ့ Jeon.အဲ့လိုကောက်ခါငင်ကာလုပ်ရင် Kim မှာ အမြဲလန့်လန့်သွားကာ Jeon ရဲ့အကျီလေးကိုဆုတ်ကိုင်ထားမိသည်.. Kim ရဲ့ခါးလေးကိုဖက်လို့ထားတဲ့လက်တွေက အကျီထဲဝင်ကာကျောပြင်လေးကိုပွတ်လို့နေသည်..

" ကိုကို အကျီချွတ်ပေးလေ "

Jeon ဘက်ကသတိပေးလိုက်ပြီး ထပ်မှန်နှုတ်ခမ်းလေးကို အနမ်းပေးနေပြန်သည်..သူ့ရဲ့အကျီပေါ်ကလက်ကလေးတွေကပြန်၍လှုပ်ရှားလာပြီး သူ့ရဲ့ shirt အကျီကိုဆွဲချွတ်ပေးသည်..

ထပ်မှန်သူ့ရဲ့ဘောင်းဘီပေါ်ရောက်လာတဲ့လက်ချောင်းလေးတွေ ခါးပတ်ခေါင်းကိုဖြုတ်ကာ ဘောင်းဘီကြယ်သီးကိုဖြုတ်လို့ ဇစ်ကိုဆွဲလို့ဘောင်းဘီပါချွတ်ချလိုက်သည်

" 50% အားပြည့်အောင် ခုဖြည့်ပေးတော့မလား ကိုကို "

" အင်း "

နှစ်ယောက်သားရေချိုးခန်းထဲဝင်လာကာ ရေချိုးခန်းထဲမှာသီးသန့်ရှိနေသေးသည့်မှန်ရှေ့ ရပ်လိုက်ပြီး Jeon က Kim ရဲ့အနောက်ကနေရပ်ကာ မှန်ထဲကသူတို့နှစ်ဦးကိုကြည့်ပြီး Jeon က Kim ရဲ့ အကျီအောက်လက်ကလေးဝင်လို့ ပွင့်ချပ်လေးနှစ်ခုကို ဖိခြေကာ လည်တိုင်ကျော့ကျော့လေးကို အနမ်းပေးရင်း မှန်ထဲက Kim ရဲ့မျက်နှာလေးကို နမ်းနေရင်းမျက်လုံးလေးလှန်ကြည့်နေသည်.. Kim ဟာ သူ့ရဲ့ပွင့်ချပ်လေးတွေကိုဖိခြေနေတဲ့ Jeon ရဲ့လက်ကိုအပေါ်ကနေကိုင်ထားသည်..

မျက်လုံးလေးမှတ်လို့ နှုတ်ခမ်းလေးကိုက်ကာမဲ့မဲ့သွားတဲ့ မျက်နှာလေးကို နမ်းနေရင်းကြည့်နေတဲ့ Jeon..အကျီကိုဆွဲချွတ်လိုက်တော့ သူဖိချေထားတဲ့ ပွင့်ချပ်လေးနှစ်ခုကရဲလို့နေသည်..

ပွင့်ချပ်လေးနှစ်ခုကို အသာအယာလက်ဝါးဖြင့်ပွတ်ပေးပြီး လက်တဖက်က အောက်သို့ဆင်းသွားကာ ဘောင်းဘီပေါ်ကနေအရင် Kim ရဲ့ ီီး ကိုပွတ်တော့အတော်အသင့်ထောင်နေပြီ ဘောင်းဘီထဲတိုးဝင်လိုက်ပြီးကိုင်လိုက်ပြီးအသာအယာလေးပွတ်သက်နေသည်..

AFTERWhere stories live. Discover now