7

403 54 99
                                    

Merhabaaa. Bu bölümün büyük bir çoğunluğu Asi'nin ailesi üzerine oldu Aslaz odaklı olmayan bölümlerde sıkıldığınızı tahmin edebiliyorum ama zaten ikilinin ilişkisi için de bu sahneler lazım... Bu hikayenin en uzun bölümü oldu umarım seversiniz. 💙

-------------------------------------------------------------------

Asi Derin'e Alaz'la ikisini sevgili sandığını Alaz'a söylememesini defalarca kez tembihledikten sonra kardeşlerinin yanına gitti. Yaman, Cesur ve Umut ertesi gün erken uyanmaları gerektiğinden gitmek için ayaklandılar. ''Biz de gidelim istersen,'' dedi Adem Asi'ye. ''İstersen biraz daha oturadabiliriz ama soğuk oldu.''

''Olur kalkalım... Herkes dağılır zaten birazdan.''

Adem kafasını sallayıp ayağa kalktı. ''Alaz'a görünüp öyle gidelim-''

''Gerek yok,'' diye telaşla araya girdi Asi. Şu an Alaz'ı görünce ne yapacağını bilemiyordu çünkü. ''Gidelim direkt.''

Adem'in kafası karışsa da üstelemedi ama tabii ki her şey Asi'nin isteğine ters olması gerektiği için Alaz ayaklandıklarını görünce yanlarına gelmişti. ''Gidiyor musunuz?''

''Evet.'' Asi Alaz'la göz teması kurmadan cevapladı. ''Bizimkilerin erken uyanması gerekiyor biz de kalkalım dedik.''

Alaz kafasını sallayıp Adem'e döndü. ''Adem ben telefon için tekrar teşekkür ederim - çok pahalıymış ama mahcup oldum sana karşı.''

Adem gülümseyerek Alaz'ın kolunu sıvazladı. ''Sen bana dünyaları verdin demiştim. Güle güle kullan.''

Alaz gülümsedikten sonra Asi'ye döndü. ''Doğum günümü şereflendirdiğin için teşekkürler prenses.''

Asi gözlerini devirip kollarını önünde birleştirdi. ''Sensin prenses.''

''Yeni telefonumdan yapacağım ilk iş sana mesaj atmak olacak.''

''Sende numaram yok ki,'' dedi Asi. Cümlesi biter bitmez lafın nereye gittiğini anladı.

''Çok ısrar ettin madem ver numaranı.'' Asi Alaz'ın ukala tavrına kıkırdarken gözleri Adem'i buldu. Adem'in surat ifadesi değişmişti. ''Al bakalım yaz.'' Alaz telefonu kendisine uzatınca Asi numarasını yazıp kendini Asi diye kaydetti.

''Gidelim mi biz artık?'' Asi Adem'i kafasıyla onayladı. ''İyi geceler Alaz. Tekrar mutlu yıllar.''

Alaz ağzı kulaklarına varırken teşekkür etti. İkili birbirlerine el salladıktan sonra Asi Adem'le arabaya geçti.

*

Eve girdiklerinde Elmas koşarak kapıya geldi. ''Nerede kaldınız? Çok merak ettik sizi-''

''Anne sürekli mesaj yazdım ya sana-''

''Olsun, kızıma yeni kavuştum çok özlüyorum.'' Elmas Asi'ye sarılmak için yaklaşınca Asi bir adım geri çekildi. Kadın kaşlarını çattı. ''Büşram neden böyle yapıyorsun? Sana sarılmak istiyorum seni öpmek istiyorum hiç izin vermiyorsun-''

''Temastan hoşlanmıyorum ben,'' dedi Asi net bir sesle. ''Karşınızda duruyorum işte yetmez mi?''

''Yetmiyor. Ben yıllarca sana sarılmanın hayalini kurdum-''

''Anne tamam üstüne gitme kızın.'' Asi Adem'e teşekkür edercesine baktı.

''Odaya geçiyorum ben, iyi geceler.''

Asi kimseden bir cevap beklemeden hızla önceki gece uyuduğu odaya yöneldi. Odaya geçerken Bekir'in koltukta oturup kitap okuduğunu fark etti ve ne yapacağını bilemeyerek ona da sessizce iyi geceler dileyip odaya girdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

safe & sound | aslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin