Tanıtım..

1.6K 363 69
                                    

Hayat ne garip değil mi?
Onca olay olur hayatta . Neler neler gelir başımıza ; ama biz her seferinde atlatırız. O aptal sırıtışımız her zaman vardır yüzümüzde .

Sen hayata ne verirsen hayatta sana onu verir , Ve ben hayata ne verdim kesinlikle bilmiyorum. Ama hayat bana mükemmel canımdan öte sevdiğim 7 dost , kardeş verdi.

Hayat insanların yaşama sebebidir ve bizde birbirimizin yaşama sebebiyiz.
Kimimiz sadece gülmek için gülerken kimimiz güldürmek için güldürür.
Acımız olur , sıkıntımız olur , dertlerimiz olur ama biz en içten gülücüklerimizle unuttururuz.

Birimizin üzüntüsü olunca o artık hepimzin üzüntüsüdür.
Tek başına yaşatmayız o sıkıntıları ona , ya hep beraberiz üzülürüz ya hiç birimiz üzülmeyiz.

Egodan tutun da kıskançlığa kadar binbir türlü huyumuz vardır. Gerçi insanlar da bu huylarımız sayesinde bize bayılıyorlar. Çok kavga ederiz mesela , yeri gelir toplanır adam döveriz , yeri gelir birbirimizi kırıp üzeriz . Ama bunu yaparken de yaptıktan sonra da yine de hep beraberiz.

Kimimiz cesurken , kimimiz korkak, kimimiz buz gibiyken , kimimiz de sıcacık, biz birbirimizin yarım kalmış diğer yarısıyız aslında.

Birimiz birine gıcık mı olur , hepimiz oluruz. Sonra mı boşverin .
Ama hep işin içinden yırtarız. Çok tatlıyız çünkü , işin içinden kurtarırız paçamızı. Aramızda tek bir normal insan yok . Zaten normallere yer de yok. İşte bu yüzden 8 kişilik anormal bir aileyiz.

Biz Kim Miyiz?

Biz AMİNOASİT ' iz.






AMİNOASİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin