27. Bölüm

360 200 226
                                    

Aminoasit'i yıldızlara benzetirim  her zaman.
Çünkü zifiri karanlık çökünce ilk onlar görünür..

" Millet hadi Hira'yı uyandıralım . Hem biraz da muhabbet ederiz. "
dedi Ada hepimiz mutfakta otururken, ve üst kata çıkmak için ayaklandık.
Bütün hazırlıklarımızı yapmış , Eda'nın Three Heart grubunu getirmesini bekliyorduk.

" Hepimiz mi çıkıcaz . Ya kapı çalarsa" dedi Kayla.

"Çalarsa Dilara salonda bakar kapıya"  dedi Pınar.

" Biz insanlar kapı zilini kolaylıkla duyarız.  Ama Dilara bir insan değil.  Ayrıca şuna bir bakın kulaklık kulağında ve de kitap okuyor. İmkansız duymaz. " diye açıklandığında Pınar, onu salonda bırakmaya karar verdik.

Ama o peşimizden geldi.

" Dilara " diye seslendi Pınar duymadı.

" Dilaraaaağğğğ " diye cırladığında Kayla yine duymadı.

En sonunda Arya masadan tuzluğu kaptığı gibi Dilara'ya fırlattı. Anca kitabını bırakıp kulaklığı çıkartıp bize döndü.

" Ne var ya. Ayrıca insan tuzluk mu atar Arya. "

" Dimi koltuk dururken "dediğinde Ada hepimiz gülüşmüştük.

" Her neyse Eda birazdan misafirlerle gelir. Kulağın kapıda olsun tamam mj. Biz Hira'nın yanına çıkıyoruz" dedim ve Dilara'nın cevabını beklemeden daldık odaya.

" Hira uyan " dedi Ada. Uyanır mı uyanmaz.

" Hiraaaaaşkımm " dedi Arya hira'yı dürterken. Ama yine kalkmadı .
Pınar söze başladı .

" Pembe karların olduğu pembe bir dünyada Kış uykusuna yatmış, bir ara gözlerini pembe ormanda açmış ama sonra aman biraz daha yatayım diyip tekrar yatmış olupta sonra pembe yorganı tekmeleyerek üstünden atıp bi üşüme gelip ufak bir titreşim geçirip tekrar üstünü örterek yatmaya çalışıpta pembe ormandaki pembe fillerin ve pembe orangutanların kavga etme seslerinden dolayı bi türlü .. "

" Yeter lan bölüm bitti " diyip lafını kessem de devam etti Pınar.

" ... Ama bir türlü uyanamayan ayının yavrusu olan onunda pembe dişi kardeşinin kuzeninin kardeşinin torununun bacanağının onunda eltisinin pembe saçlı kumasının kızı artık uyan" dedi.
Sesi sonlara doğru ona ters ters baktığımız için kısık kısık çıkmıştı.

Bitirdiğinde hepimiz kıbleye dönüp şükür secdesine yattık.

Hira' da uyanmış bize ve Pınar'a kahkahalarla gülüyordu.

" Sen neye gülüyosun vampirellam çok mu komik" dedi Kayla biz ayaklanırken.

" Komik tabi. Hele yere yatışınız  hahaha" diyip gülmeye devam etti.

" Duydunuz mu komikmiş.
Saldırın"  deyip sırıttığında Arya,  çoktan yastık savaşımız başlamıştı. Bu esnada Dilara nasıl olduysa kitap okumayı bırakmış ve bizi video ya çekip arada bize gaz veriyordu.
Sonra tekrar ortadan kayboldu.
Bir süre yastıklarla boğuştuktan sonra;

" Ay öldüm ay " dedi Arya kendini salonda geçip halıya atarak.

" Milletten sömürdüğüm kanlar kafa yaptı . Gaz yaptı bildiğin " dedi Hira. Oda kendini Arya'nın üstüne bırakarak.

Ben ve Kayla çoktan Dilara'nın tepesine çıkmıştık.  Çünkü koltukta boylu boyunca uzanmış bize yer bırakmamıştı.

" Kalkın laaağğğnnn " dese de pek oralı olmadık. 

AMİNOASİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin