İTHAF ; Ada- aysecik-noron
Kayla - FeyzaKorkmaaz
Arya- meryemcaglar5
Hira- Selenzdemir
Savaş - yasinaslan3726
Ve ben Deniz.
Sizi seviyorum hikayemin karakterleri :**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
" Lan mal özgür o süsü kapıya asıcaksın , adı üstünde hoşgeldin partisi" dedi Arya, Özgüre bağırarak.
" Tamam ya bi sus Allasen konsantre olamıyorum"
" Aman yesinler. Bak işine hadi" .
Onların bu küçük ama tatlı tartışması bitince işlerine koyuldular. Ben iyiyim. Hatta artık hepimiz iyiyiz. Aminoboylar ve biz evi ve bahçeyi baya bi süslüyoruz. Üç saat sonrada Savaş ve Hira hastaneden çıkıp gelicekler. Ben 2 gün , Hira ise
Bir hafta boyunca yattı o soğuk sedyede. Tam bir hafta boyunca bir an önce bu günlerge geçicek diye kendimizi avundurduk. Bu arada Pınar ve Serdar'da beraberler. Dört çiftimiz mutlu.Onlar mutlu olunca biz de mutluyuz. Gelelim tekrardan süslemelere.Ben ve Ayaz işin yemek kısmından sorumluyuz.
Arya Özgür ve Eda Arda salonun süslemelerinden.
Kayla ve Rüzgar müzikden,
Ada Umut Pınar Serdar ise bahçe hazırlıklarından sorumlular.Ve beklenen anana son bir saat.
Hadi ama gelin artık. Herşey hazır Hira'mızı bekliyoruz. Yarın ise Hira ve Savaş'a çifte doğum günü partisi yapıcaz hemde Ayaz'ın teknesinde.
İki gün üst üste eğlenicez yani .Derken kapı çaldı ve Hira göründü. Çok özlemişiz Pınar birden Hiranın üstüne atladı. Serdar bağırdı ;
" Napıyon manyak kızın dikişleri patlıcak " dedi Pınarı geri çekerek.
Ama kendiside aynı şekilde sarıldı.
Bu haraketi hepimizi güldürdü. Hepimiz sırayla onu çok sarsmadan sarıldık. Hira mutluydu. Ancak kolay kolay atlatacak gibi de değildi.
Ve biz onu güldürmek için bi gram tebessüm etsin diye yapmadığımızı bırakmadık. Benim kolum boydan boya dikişti. Hira görüp üzülmesin diye . uzun kollu giymiştim. Ne kadar canımı yaksada umrumda değildi, yeter ki Hira üzülmesin .Derken Kayla müziği açtı. Ve yavaş yavaş kendimizden geçip müziğe teslim olduk. Ve tabi ki Hiranın sevdiği müzikler sevdiği yemek ve bir sürü şey. Harika zaman geçiriyorduk.
Karaokesiz parti çekirdeksiz karpuz gibidir. Bu yüzden mikrofonlarımız hazırladık ve eğlenceye devam.
" Gerizekalı mikrofon açık. Şunu kapatta konuş gitti kulağıımm" diye bağırdı Ada Umut'a .
Umut durumu fark edince;
" Ayy pardon bikerek oldu " dedi daha çok bağırarak, hatta şarkı söyledi Ada'nın kulağının dibinde.
O ikisi kavga ede dursun.Ben ve Ayaz işin yemek kısmından sorumlu olduğumuz için mutfakta tektik. Ayaz'ın bişey söylemeye çalılır gibi bir hali var. Tam konuşacak vaz geçiyor. Bunu farkedince;.
" Söylicen mi artık " dedim umursamaz ama meraklı bir tavırla. Anlamama şaşırdı ve güldü.
" Yok ya önemli bişey değil zaten " dedi ve geçiştirdi. Neyse sonra öğrenirim ben.
" Tamam " dedim soğukça.
Birden Arda hazırladığımız tabaklara göz koydu . Tam uzanacakken elini tuttum ve baya bi sıktım ona sertçe bakarken. Ayaz kahkaha atarken Arda;" Kzım manyak mısın bırak , biriniz elime çatal saplar, biriniz bizi hırsız sanıp Allah ne verdiyse dalar , diğeri elimi sıkıp kırar. Resmen şiddet görüyorum ya " dediğinde Ayaz;