" Lan Adaaa dün Deniz hasta diye kahvaltı yapamadık ama bugün yırtamazsın kalk lan kahvaltı hazırlaaa " diye bağırdı Pınar salondan.
" Tamam ya hazırlayacağım bi durun çok sıkıştım bi lavaboya gireyim , tabi Eda Hanım Hazretleri çıkarlarsa ! Çıksana lan egoist "
" İşim uzun kızım saçlarıma bakım yapıyorum git diğer lavabolara girsene Nöron , zorla hücrelerini de kullan o beyni azcık"
" Gerizekalı onu bende düşündüm heralde diğer tuvalette Arya var ve dergi okuyor, Hira'da orda sıra bekliyor , çık artık yavşak daha kahvaltı hazırlayacağım. "
" Tamam yaa of senin yüzünden bakımım yarım kaldı "
" Arya çık artık nolur bak ucunda ya tutamıyorum "
" Ay öldüm ayy ! Sabret Hira çıkıyorum"
" Ne çıkması dergi okuduğunu bilmiyorum sanki "
" Oha ya resmen günahımı alıyosun " dedi derginin diğer sayfasına geçerken.
Hira laf anlatmaktan yoruldu ve Ada'nın yanında aldı soluğu ;" Ada nolur çabuk hadiii " demesiyle Ada' nın lavabodan çıkması bir oldu.
" Oh bee sonunda " diyip tam girecekken Kayla ondan önce davranıp içeri daldı ve kapıyı kilitledi.
Evde Hira' nın çığlıkları yankılanmaya başladı.Derken Hira'da işini halletti ve mutfağa giriş yaptı. Arya'ya ve Kayla'ya çok pis bakışlar gönderirken o da kahvaltı masasına oturdu.
" İntikamım, kurbanlık dananın boynunun kesilmesi kadar acı olacak en merhamerli olan bu gerisini siz düşünün sıçanlar " dediğinde hapimiz kahkahalara boğulduk.
" Sen hiç gülme Eda diğer lavaboya noldu lan onu nasıl kullanılmaz hale getirdiniz lan "
" Neyse ya yemek yiyiyoruz şurda iğrençleşmeyin " dedi Pınar .
Eda lafa atladı ;" Lavaboya noldu dedi kızım ne var bunda , sanki kusmuktan ne bilim bi sümükten mi bahsetti abartma lütfen" der demez pınar lavobaya koştu.
" Bi yavşaklaşmayın da kahvaltı edelim Ada' cım çayım bitti " dedi Sultan Savaş Hazretleri.
" İşte çaydanlık işte sapı kanka " dediğinde hepimiz " ıhhım ıhhım " sesi çıkarrtık ve Savaş ;
"O çaydanlıklarla seni kovalamamı istemiyorsan kalk hemen Nöron" dediğinde Ada'nın başka şansı kalmadı ve söylene söylene doldurdu çayları.
" Deniz kanka bugin nasıl oldu miden " dedi Kayla.
" Dün hepiniz üstüme atlamadan önce gayet iyiydim " dedim her zamanki soğukluğumla.
" Buz Prensesim , biz hafifiz asıl Savaş öküzü atladığında hepimizin pestili çıktı. " dedi Arya .
Ada ekledi ;" Hakkaten Savaş' çım acaba amacın neydi !!? " Savaş cevap verecekken Hira araya girdi. ;
" Sevgili enişteniz tabi ki hepimizden püre yapmak istedi" dedi ve ben ;
" Başardı da " dedeim ve üşenmeden ayağa kalkıp Savaş' ı alkışladım.
Üşenmeden kalktığım için kızşarda ayağa kalkıp beni alkışladılar.
Prenses selamı verip yerime oturdum. Ve 1.30 saatin arsından kahvaltı bitmişti.Artık okula gitmeliyiz . Sultan Savaş;
" Kalkın lan giyinin 8 dakkanız var " diyip kendiside Hira'nın odasına gitti.
Hazırlanıp kazasız belasız ilk defa sorunsuz evden çıktık.
Hayır çıkamadık.