Tatildeyim ama dayanamadım.
Yeni bölümü yazdım.
Okuyun ve yorum yapın.. :DBugün günlerden yarışmaa...!
Bugün yarışma yapılacak. Ve bizim okulda olacak bu yarışma.
Bizimle yarışacak Rakip Okul ile tanışıcaz birazdan. Uzaktan uzaktan ölümüne bakışıyoruz.Eda ve Arda gitme işinde hala kararlılar. Ama onları ikna ettik. En azından ikinci dönemde gitmeleri için. İnatlarını gıdıkladıklarımı ikna etmek hiç kolay olmadı. Ama oldu işte. Dilara'da bize tam olarak yerleşeli üç gün oldu. Birazdan hocalar gelecek ve yarışmaya katılan rakiplerimizle tanışıcaz.
Murat Hocamız ve onların Pelin hocası kendi aralarında konuştular.
İkiside birbirinine çok pis bakıyor.
Ee rakabet var ortada.
Murat hocamız grupları tek tek çağırdı. Ve rakiplerimizle karşı karşıya dizilmemizi istediler;+" Bilgi yarışması ekibi;
Ada ve Umut "dedi Murat Hoca.
Ve Pelin adlı çakma esmer devam etti;
-" Karşılarına Elif ve Önder "+" Moda yarışması ekibi:
Pınar Serdar , Eda Arda "
-" Karşılarına Gizem İpek , Demir Alp"+" Yemek yarışması ekibi;
Deniz, Arya, Hira ve Kayla"
-" Karşılarına Ediz , Ömer, Tuna , Karan."+" Son olarak Dans yarışması ekibi;
Ayaz , Özgür, Savaş, Rüzgâr."
-" Karşılarına Fatih , Tunç , Furkan ve Yavuz ..."dedikten sonra hocalar kendi takımlarının önüne yürüdüler.
Biz 14'ümüz ve karşı okuldan 14 kişi karşı karşıyaydık. Ve onların Pelin hocası sinsi sinsi bizim Murat Hocamıza bakıyordu.
Bunu fark eden Arya;" Ulaan şeytan diyor, git yol şu çakma esmer bozuntusunu, bak bak şu gözlere bak, gözünü kaşırsında bütün makyajının içine sıçarsın inşallah"
" Çok Amin " dedim.
" Kanka sakinleş atara çabuk bağlama daha onlara eziyet edicez " dedi Hira pis pis sırıtarak.
" Yolmak için zamanımız olacak. Ama önce , Almamız gereken bir yarış var gençler " dedi Kayla.
Onu oyayladık hepimiz. Ve karşı takımla el sıkıştık. Bizim karşı takımımız ful erkek. Ellerini sertçe sıktık onların. Bu ' siz bittiniz' demek.
Bizim Aminolar çok sertler.
Hadi bakalım bu maç bizim.
Murat Hoca tanışmamız bittikten sonra konuşmaya başladı;" Ödülü açıklıyorum. Kazanan takıma sınırsız lunapark eğlencesi " dediğinde büyük bir tufan koptu.
Murat hocayı çok severiz. Oda bizi sever. Hatta hocalardan bi tek o bizi sever. Birde Poyraz (Hortum) Hoca.Diğerleri artık bizden nasıl bıkmışsa, bazen derse bile girmezler, bizimkilerin yersiz şakalarından ve makaralarından bıktıkları için.
Müdüre malı gelip son konuşmayı yaptı. İki kutuyu üst üste koydu Kürsü gibi kullanarak tepesine çıktı ve konuşmaya başladı. Bizim Aminoasit ve Amino Boylar hariç herkes alkış tuttu. Ne bide alkışlayacak mıyız onu. Neler çektirdi o papağan saçlarının içine sıçtığımızın kadını.
" Evet çocuklar iki buçuk saat serbestsiniz. Jürilerin hepsi gelene kadar yani. Sizde biraz kafa dinleyin. Sonra yarışlarımız sırasıyla başlayacak. İlk önce Dans grubu yarışacak. Sonra bilgi takımı Sonra moda takımı en sonda yemek takımı ile yemekler yenirken karar açıklanacak"
" Yemekler boğazından girip burnundan çıkar inşallah!! " dediğinde Serdar , hepimiz "Amin" dedik hocanın duyamayacağı şekilde ve işaret parmağımızı yalayıp , rüzgarın yönünü test eder gibi yukarı kaldırdık. Bu artık 14 ümüzün birden sembolüydü. Tuhaf gözlere aldırış etmeden hepimiz kantine indik. Ama önce sınıfa uğradık. Mal Eda kulaklığını Pınar'da telefonunu unutmuş. Serdar;