30. Bölüm

319 193 94
                                    

~~Gerçek dostluk, bir kaç bedende ki tek ruhtur...

...

Laboratuvara yayılan koku hepimizi kolayca uyutmuştu.

Uyandığımızda hepimiz okulun revirindeydik. Sadece Pınar Kayla ve ben uyanmıştık. Tam aminoasit'i uyandırmaya çalışacaktım ki, bana gerek kalmadı. Çünkü manyak Dilara yanındaki eküri grubuyla, Ömer ve Toprak'la bağırarak revire giriş yaptı.

" Ablaaaaaağğğ naptılar sana ablaaaa. Ölme Hira nolursun ölme".

" Abartma aşkım " diye araya girdi Ömer.
" Sadece uyumuşlar, acaba hangi sakar yaptı " dedi ardından Toprak.

Önce birilerine bakıp sonra aynı anda;
" Pınar " dediler.

Dilara devam etti.
" Olsun ya eter ablama dokunuyorsa ya ablam ölürse. Abla ölmeden önce sana itiraf etmem gereken şeyler var. Öncelikle evet kumbarana o deliği ben açtım. "

O sırada artık tek tek uyanmış çaktırmadan Dilara'nın itirazlarını dinliyor gülmemek için zor duruyorduk.

" Evet abla dolaba sakladığın rus salatasını da ben yedim. Telefonunu kurcalama istersen yanlışlıkla bloke eden de bendim. Gerçi sen psikopata bağlayıp hepimizden parmak izi almıştın. Benim yaptığımı bulmuştun ama ben yinede inkar ettim. O da bendim. Yanlışlıkla havuz başında sana çarpıp, seni suya düşürüp kaçan da bendim. Senin lacivert ojeni de ben çaldım. Bide sarı. Bide mor. Son olarak yeşili de ben çaldım.
Affet abla nolursun affet beni. Bide çok küçükken ben 6 yaşındayken senin yatağına işlemiştim, hemen kalkıp üstümü değiştirdim ve senin üstüne su döküp seni anneme şikayet etmiştim. AFFET NOLUUUUUUUURR..! " dediğinde artık hepimiz hunharca gülmeye başlamıştık.

" Demek yatağıma işeyen sendin"

" Oha ya sen duydun mu "

" Evet ama affettim seni "

" Ablam çok özür dilerim, sana bişey olursa ben naparım. Kiminle uğraşıp yemeğini ve kredi kartlarını yürütürüm"

" Oha Dilara o da mı sendin. Bende kartımı Pınar la Eda yürüttü sanıyodum " dediğinde Pınar daldı lafa.

" Töbe haşa " diyip aynı anda otuz iki diş sırıtırken, biz de yavaş yavaş toparlanıp odayı terk ettik.

Evlerimize dağılıcakken Anştayn Hoca yolumuzu kesti.

" Aminofosiller beni dinleyin. Ne kadar laboratuvarımın ırzına geçmiş de olsanız; yaptığınız deneyler çok başarılı. Sizi affediyorum. "

" Çok sağolun hocam " dedi Savaş. Tam dönmüş gidecekken tekrar konuştu hoca.

" Ama... " dediğinde hepimiz geri dönmüş azından çıkaracak sözcükleri yada hakaretleri merakla beklemeye başladık.

" Ama.. " diye tekrarladı Ayaz.

" Aması Aminoatıklar o laboratuvar bugün ter temiz olacak. Yoksa sıfırı yersiniz. Yine bişeyleri kırarsanız size fare zehri içiririm ruhunuz bile duymadan tahtalı köyü boylarsınız. ANLADINIZ MI.? " diye bağırmasıyla okula fırlamamız bir oldu.

" Of ya babalara geldik lan " dedi Özgür.

" Ya her şey tamam da bizi kim bayılttı lan " dedi Rüzgar.

" Çok mantıklı bir soru " dedi sevgilisi Kayla.

" Orasını kimse bilmiyor. " Umut

" Kimse bilmedi, bilemedi, bilemeyecekler.. " dediğinde Serdar hepimiz o a dönüp sen ciddi misin bakışımızı attık.

" Tamam hadi temizliği bitirip evlere dağılalım yarın okul yok ertesi gün de mezuniyet balosu vaaaaar " dediğinde Savaş hepimiz sevinç çığlıkları atmıştık.

" Deniz Hanım benimle partiye gelir misiniz leydim " dedi Ayaz.

" Evet " diyip diz kırdığımda gülüşmüştük. Aynı şekilde diğer çiftlerde beraber gitmeye karar verdiler. Zaten başka seçenek de yok.
" Ayaz bi gelsene kanka bişey dicem" dedi Arya ve Ayaz'la gözden kayboldular. Tam onları takip edecekken;

" Deniz ordan çöp poşetini getirir misin " dedi Özgür.

" Tamam " diyip poşetle onun yanına gittim.

Arya'nın ağzından ;

" Ayaz dediğim gibi yapacaksın dimi Deniz'e unutamayacağı bir teklif yapmalısın. "

" Evet Arya herşey dediğin gibi herşey hazır, tabi o zamana kadar kalpten gitmezsem. "

" Töbe de lan mal mal konuşma "

" Hahaha tamam ya vurma hadi içeri gidelim "...

Deniz'in ağzından ;

İşimizi bitirmiş ve beraber hamburger yemeğe gitmiştik.

Restoranın sabihi;
" Oğlum Sebat yan masaya şu siparişleri götürür müsün.? " dediğinde Ada lafa daldı.

" Sebastiyan bizede bakıver canım " dediğinde bir gülerken Sebat sinirden kıpkırmızı olmuştu.

" Adım Sebat efendim Sebastiyan değil " dediğinde Ada onun bu ukalalığına gıcık olmuştu.

" Tamam işte ben ne dedim SebatTiyan dedim, dimi knkalar " dediğinde yine çok eğlensek de bu kadar yeterdi. Artık yemek yemeliydik.

" Peki efendim. Siparişiniz nedir " dedi dişlerini sıka sıka.

Siparişimizi alıp gitti.

" Valla helal olsun saygısını bozmadı" dedi Hira.

" İstese de bozamaz çünkü şu yan masada patron oturmuş onu izliyor sanırım yeni eleman. Çaktırmadan baksanıza nasıl da memnun olmuş bi ifadesi var adamın. " dedi Savaş.

" Hani lan, hangi adam " diye bas bas bağırmıştı Pınar.

" Nedir lan bizim sizden çektiğimiz. Geçen de Serdar aynı şeyi yaptı. Çaktırma diyorum nesini anlamıyor " dedi Savaş Pınar ın kulağını hafifçe çekerken. Tam da o sıra da Serdar Hira'yı rehin almış gibi yaptı. Elini silah gibi yapıp yalandan bağırdı.

" Pınar' ım bırak yoksa Hira ölür"

dediğinde patron ciddiye alıp bizi restoran dan kovmuştu, hepimiz az daha karakolluk oluyorduk.

" Mal Serdar tamam şaka yapıyon ama biraz küçük oynasana salak milleti ayağa kaldırdın. Mal. İnsan. " dedi Arda bi yandan Serdar'a vurarak.

" Hahahaha Allah'ım adam ciddi ciddi silah var sandı. Olum mal mısın aksiyon filmi mi çekiyoruz ne bu haller bu edalar" dediğinde Ada artık gülmekten karnımız ağrımıştı.

" Ay karnım tamam ya bırakın sevgilimi " dedi Pınar.

" Bi daha da Pınar ın kulağını çekersem ne olayım adam içeri tıkacaktı bizi lan. " dediğinde Savaş arabamızın yolunu tutmuştuk.

" Herkese iyi geceler knkalar " dedi Ayaz ve evlerimizin yolunu tuttuk.

Günün yorgunluğunu ile odalarımıza dağılmış dinleniyorduk. İki gün sonra balo vardı ve biz ne gidecektik. Onları düşünüyorduk. En azından ben bunu düşünüyodum .

Taki Dilara'nın çığlığını duyana kadar.

Bende neden bi olay gelmiyo başımıza diyordum.

Koşa koşa onun odasına gittik yatağı sırılsıklam olmuştu. Biz neler olduğunu anlamaya çalışırken Hira
Kahkaha atarak odaya girdiğinde anca jeton düştü bizde.

" İntikam soğuk yenen yemektir. Nasıl bir hismiş Dilara'cığım. "

" Şimdi sen tek tek herşey için benden intikam mı alacaksın. "

" Aynen öyle kardeşim "

" Allah da benim belamı versin "...

Amino'lar bildiğiniz üzere bir sonraki mezuniyet bölümü final. Haftaya bölüm gelicek.
Bekleyin...
:)

30. Bölümün Sonu...

AMİNOASİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin