26. Bölüm

382 219 212
                                    


"Bize bizden başkası iyi gelmez ki.."

" Hira'm ağlama artık. Ya tamam ağlada şu malların yanında ağlama bari. Şunlara bak ya, birbirlerinin burunlarına pamuk sokmuşlar, birbirlerine teselli veriyolar güya. Yapma knki bari bize acı, bizi de geçtim. Bana acı be vampirellam. "

dediğimde sonunda artık gülme krizine girmişti.
Ama uzun sürmedi kızları ağlarken görünce yine ağlamaya başladı. Savaş'la ayrılmışlardı iki gün önce. Ve iki gündür ağlıyordu.
İki gündür yine okula gitmiyorduk.

Hira'yı öyle ağlarken gören Eda ve Pınar susmadılar bir türlü. Hira'dan çok ağlar oldular.

" Pınar sana noluyo lan, sen ne ağlıyon Eda, ayrılan biziz kızım. " dedi Hira kendini toparlamaya çalışarak.

" Asıl sana ne oluyor Hira. O bizim eniştemizdi ağğ" dedi Kayla oda ağlamaya başladı.

" Asıl Sen kimsin Kayla. Burda ben dururken. Ama eniştemiz gitmeseydi iyiydi ağağ" dedi Ada ve oda ağlamaya başladı.

" Lan sus Ada. Hira bakma sen bunlara. Arya ağlamasana kızım. Kime diyorum Kayla. Bak terlik geliyo Pınar. Yeter ulan Eda bende ağlıcam şimdi. Azına sıçtıklarım toparlanın lan. Of şu an tamda, komşusunun kocası balkonu yıkarken öteki komşuna selam veren Rüstem amcanın oğlunun ayakkabısını yıkarken mal gibi dikilen kankasına yardım etmesi gerektiği halde öküzün trene baktığı gibi bakan sonra da o trenin önüne kendisini atan adamın karısı gibi hissediyorum.. "

" Allah senin belanı vermiş Deniz" dediğinde Arya krize girmiştik.

"Yeter lan çok ağladım sizin için. Hayır ben bakımlı ve güzel bir kız olduğum iç.. " derken

" Kes sesini Eda " diye bağırdık.
Olduğu yere iyice sindi.

" Tamam hadi kalkın kıçımız donacak bu sahil kenarında. Hadi size Ömer ve Dilara'nın çalıştığı pizzacı da pizza ısmarlayayım. Arya sende Kayla'nın burnuna peçete sokma artık. Pınar Eda'ya vurmasana lan yavşak. Düşün önüme. "
dedim ve beraber pizzacıya geldik.

Ömer ve Dilara 'ya herzamankinden bakışı atıp masamıza oturduk. Hay lanetler bunlar burda ne arıyor. Amino Boylarda buradaydı.
Ve Savaş da yanlarındaydı.

" Kalkın gidiyoruz " dedi Eda .
Başta hiçbişey anlamadı bizimkiler. Sonra arkalarını döndüler ve amino boyları görüp ayaklanmaya başladılar.

" Oturun lan yerinize " diye bağırdığında geri oturdular.

" Gitmesi gerekenler biz değiliz " dediğimde pis pis sırıtıp geri yerimize oturduk. Yemeğimizi yedik. Ve Aminoboylar kalkınca bizde kalktık. Onları hatta Savaş'ı takip etmeye başladık. Neden bilmiyorum. Ama şuan onları takip ediyoruz.

" Ştt ses yapma Deniz, yakalanıcaz şimdi senin yüzünden " dedi Hira.

" Napim knka şu poşet ayağıma dolandı" dedim poşetten kurtulmaya çalışarak.

" Saklanın lan bu tarafa bakıyorlar" dedi Kayla.

" Kanka göt kadar yer. Nereye saklanıcaz" dedi Arya.

" Hey Morbid Angel'lar bu tarafa gelin" dedi Ada. Ve bizi bir sokağa soktu.

" Geri zekalı mal. " dedi Arya.

" Ne var be " dedi Ada.

" Lan burası çıkmaz sokak. Ve şu harabe evden sesler geliyor. Ne bok yemeye bu karanlık havada amino boyları takibe çıktık. Hanginizin fikriydi bu " dedim fısıltı gibi sesimle bağırmaya çalışarak.

AMİNOASİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin