Uzun bir bölüm olacağı için iki parta böldüm. Keyifli okumalar Aminolar ...
Günler çabucak geçmiş mezuniyet balosu gelmiş çatmıştı. Hepimizi tatlı bir telaş sarmıştı haliyle. En çok da biz kızları. Elbiseydi ayakkabıydı derken Amino Boyları canlarından bezdirmiştik. Hele ben ölmüşüm de haberim yok. Neden mi. Siz hiç 6 tane alışveriş manyağıyla alışverişe gittiniz mi. Ben şuan o büyük hatayı yaptım ve kocaman bir alışveriş merkezine geldik.
Biz önde Amino Boylar arkada ilk gördüğümüz mağazaya giriş yaptık.Pınar yüzünden, pembe elbise arayacağız diye girmediğimiz mağaza kalmamıştı. Milyonlarca pembe elbisenin içinden bir tanesini bile beğendiremedik. Uzun bir süre sonunda sevgilisi Serdar çıldırmıştı resmen. En son dayanamayıp patlamıştı.
" Ben gidiyorum Pınar. Yeter ya bende insanım anasını satayım. Bana da acı. " diye çemkirdiğinde Pınar en son özel dikim bi elbise yaptırmaya karar verdi ve sevgilisiyle terzi aramaya başladılar.Ordan çıkıp başka mağazaya gidecekken Ayaz bir fikir sundu ;
" Beyler belli ki işimiz uzun şöyle yapıyoruz, Herkes kendi sevgilisini alıyor bende Deniz'i alıyorum. Ayrı ayrı herkes alışverişini bitiriyor akşamda Dilara ve Ömer'in pizzacı dükkanında yemek yiyip evlere dağılıyoruz "
" Tamam öyle yapalım " dedi Savaş.
" Aynen saat tam dokuzda Dilara kirpisinin mekanında " dedi Arya.
Herkes onaylayan sesler çıkardığında Arda bana seslendi.
" Kanka baksana çok zeki bir velet bulmuşsun bence al sen bunu " dedi Ayaz'ı işaret ederek.
" Deniz şanslı da aynı şeyi senin için söylemicez canım " dedi Hira Eda'yı gösterip sırıtarak.
Tam dağılacakken Rüzgarın telefonu çaldı arayan babasıydı. Babasının ona saydırmaları komik olduğu için sesi açtırıp bizde dinledik.
" Alo b-babacım " dedi sesinin titremesine engel olamayarak.
" Lan bana bak hiç uzatmadan bir iki şey söyleyip annene vericem telefonu."
" Tabi ki büyük bir saygıyla dinliyorum seni babacım "
" Hemen yavşama. Para filan göndermek için aramadım. " dediğinde Rüzgarın yüzü düşmüştü.
" Aa öyle deme bab- "
" Uzatma. Şu balo olayı varya hah işte bana da resim yolla. Bu arada gelinim Kayla nasıl. Ona adam gibi davran alırım ayağımın altına. Neyse anana veriyorum. Kayla kızıma, ve herkese selam söyle. Adam olman dileğiyle bay"
diyip telefonu annesine uzatınca biz krize girmiştik bile." Alo Oğlum, ay kıyamam sana baban seni fena gömdü ama sorun değil ben onu bu gece çekyatta yatırırım aklı başına gelir. "
" Yürü be anne harikasın "
" Tabi ki harikayım. Neyse konumuza geçelim oğluşum "
" Anne sen böyle diyorsan kesin bir sorun vardır. Nolursun başıma iş açma "
" Kes sesini de beni dinle. Kız kardeşin Hazal oraya geliyo bir kaç güne kadar. Sizin okulun Yazın düzenlenen sınavlarına yazıldı. Ona iyi bak tamam mı . "
" Ne Ne Ne NEE.! "
" Bağırma anneye "
" Ya anne saçmalama ben o çatlakla baş edemem ya"
" Alo anne a-alo kapattı"
Dediğinde bu kez gülemedik. Çünkü ciddi anlamda Rüzgar'ın yüzü düşmüştü.