"Voordat ik het door had werd het zwart voor me ogen."
Het was helemaal zwart, ik kon mijn ogen niet open doen, ze waren te zwaar. Ik hoorde Mohammed praten maar ik kon niet terug reageren. ik hoorde Yassin binnen komen en zeggen "Is deze dramaqueen weer bezig". ik wist niet waarom hij zo deed waarom haat hij mij zo? Wat heb ik hem aangedaan? Als ik tranen kon laten zou ik een hele nieuwe oceaan huilen maar zelf dat kon ik niet maar gelukkig was Mohammed voor me opgekomen.
Mo: "Ewaa doe normaal man is je zusje a zemmer"
Yassin: "Ow nu wil je ze3ma beste broer uithangen, ga vriendin ofzo zoeken, ga werk zoeken inplaats van huilen om je ouders die 8 jaar geleden zijn overleden"
Mo: "Jij gaat nu je bek dicht houden voor dat ik het voor je sla denk je echt dat ik een goeie toekomst kan opbouwen met slechtste naam wat je ooit kan krijgen, Deze familie is alleen vol met drugsdealers door die kk broer van ons en wat wil jij doen die homo opvolgen en mij ze3ma zwart maken omdat ik dat niet wil"
Op dat moment voelde ik me ogen open gaan Mohammed en Yassin kijk me geschrokken aan. en ik zei " W....W...Wat zeggen jullie, Rida een drugsdealer de familie drugsdealers door Rida"
Ik kon het niet geloven Rida was de enigste die ervoor me was en hij kon me niet eens zo een groot geheim vertellen, Wie zijn ze? Wie is de echte Rida, Yassin, Mohammed? Wie is mijn Familie of beter gezegd wat zijn ze?Stemmen aub❤️‼️
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha