Nieuwe dag

1.8K 110 21
                                    



Ik word wakker met het gedachte dat me moeder me roept. Wat miss ik haar. Vandaag ga ik weer naar school, ik ben een tijdje niet naar school gegaan ( gwn rustig 1jaartje niet ) maar ik heb afleiding nodig dus koos ik van het wijze, ik woon nu een weekje in studentje huisje, ALLEEN❤️‼️, geregeld door Adam, hij zorgt heel goed voor me waar ik heel blij mee ben, zijn zonen accepteren me nu( Alsof ik dood zou gaan zonder hun acceptatie ) mohiem ik ben me klaar aan het maken voor school, het is lekker weer dus ik ga niet al te warm aan doen, ik kies voor iets simpel maar toch leuk (omslag).

Onderweg naar school....

Onderweg met mijn mooie kaki-groene Vespa ( ja hoor ook gekregen van .... Adam ) komen een paar jongens naast me rijden daar heb ik totaal geen zij in dus ik rij ietsjes sneller totdat ik ze niet meer zie.

Op school aangekomen, parkeer ik me Vespa om de hoek van school. En loop in naar het ingang.

Het is echt een grote gebouw en kaolo druk, ik loop naar de balie toe en vraag waar mij eerste les is.

Ik: Goedemorgen een vraagje
BL: kunnen jullie allochtonen dan ook niks zonder hulp
Ik: pardon KK racist, hoer der hoerentown in provincie zuid-HOERENLAND in hoerland in werelddeel KK hoer op de planeet je hoerenmoeder
Heel de school is stil en kijkt toe hoe ik bijna aan het rappen ben en sommige lachen hun dood, ik draai me naar iedereen toe en vraag droog is er wat ofzo, iedereen doet weer waar ze mee bezig waren en ik zoek naar mijn lokaal 206,  ik loop naar de tweede verdieping en zoek naar 206. Ik zie 217...235 WATT KK raar kunnen ze hier niet tellen ofzo, na 5 lokalen geef ik het op en ga naar de aula, geïrriteerd pak ik mijn telefoon erbij en kijk ik naar mijn favoriete app SNAPCHAT, jaa wat moet ik zeggen, jullie kennen het 100% wel, kehba die aandacht zoeken, hoer van holland hand in hand met haar nieuwe vriendje en een van de ergste, Meisjes die denken dat ze kan zingen gelukkig duurde die filmpje maar 10 seconden.

Rustig begin ik weer van me irritatie af te komen, maar snel begin ik me weer te irriteren als ik zie wie me kant op komt lopen. 

YA ALLAH LAAT DIT GOED AFLOPEN 

--------------------

Ewaaaaaa gangsters van wattpad, 

Sorry ik heb een tijdje niet geschreven en ben niet actief geweest maar volgens mij heeft iedereen hetzelfde reden als mij, De hel op aarde genaamd school. vorige week was niet eens vakantie voor mij, was alleen leren want deze week had ik 8 toetsen (5 zijn er al voorbij) en volgende week heb ik er 6. hopelijk horen jullie weer snel van me, ik denk wel dat dat goed komt 


Thallaaaa, 

Nb ❤🔫

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu