De dag van verliep heel leuk met Salma en Amal, wollah als ik 18 word dan ga ik kamertje huren in Rotterdam, we hebben izjen marathon gemaakt van zuid naar west van west naar noord maar west is mijn favoriete, onderweg heb ik wel paar leuke jongens gezien maar vanaf vandaag sluit ik de onderwerp jongens dicht ik wil niks meer met ze te maken hebben ze zijn ezels ze spelen met je gevoelens en maken je zacht, MAAR NIEMAND MAAK MIJ MEER KLEIN WEET JE WEL WIE IK BEN FUCKING QUEEN NAJLEA, morgen zou Salah komen om me naar me vader te brengen het wordt een klein afspraakje want me vader heeft het druk, Rayan deed een beetje raar om de feit dat Salah mij moest brengen, we zijn weer soort van close geworden maar dat ik het hem vergeef betekend niet dat ik het vergeet, mijn vertrouwen in alles is weg, ik ben dark geworden, de enigste die de blije Najlea nog kunnen meemaken zijn Amal en Salma maar een lach is zelf moeilijk voor mij om te laten zien, maar ik hou KK veel van ze ze helpen me door alles heen. Het is al 22.00 en ik ben gwn in de tuin voor me uit te staren, waarom en hoelang weet ik zelf niet eens. Sabrine kwam naast me zitten maar ik had eerlijk gezegd echt geen zin in haar want ze gaf die KK hoer genaamd Souhaila gelijk en nu wilt ze zielig bij mij doen. Schijnheilig hoor.
S: Najlea...
N: ja Watser
S: je heb me broertje veranderd...
N: blablabla ik wil gwn weg hier snappen jullie dat niet, weg van schijnheilige jouw, weg van die hoerige zusje van je die als jullie weg zijn ongeveer 20 jongens hier binnen heeft en weg van dit huis gemaakt door de machtige shaytan himself.
Zonder dat ze wat kon zeggen liep ik naar mijn kamer toe en begon ik me koffer in te pakken ik was met niks gekomen maar Rayan had me best wel veel verwend hij was letterlijk niks over me vergeten hij wist precies nog wat voor kledingstyle ik had. We waren perfect samen als ik terug kijk maar jammer moest het zo zijn. Ik deed de koffer dicht en voelde Een hand op mijn schouder en kijk naar achter OWH SHITT NEE DIT KAN NIET HOE HEEFT HIJ MIJ GEVONDEN.*: Heyy heb je me gemist
Het was~
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha