Ik vond het dr goed uit zien dus stuurde gelijk door naar mijn prinses ... zonder dat ik merkte dat dr nog een zinnetje was die niet voor haar bedoeld was, toen ik het merkte was het al te laat de vinkjes waren al blauw.......
POV. Najlae
Ik miste hem zo erg gewoon niet te verwoorden, maar hij mij volgens mij niet, hij heeft een andere maar waarom appt hij mij dan met een tekst voor haar, ik snap het niet meer maar een ding weet ik wel ik laat hem niet met dit weggaan ik hield van hem maar hij niet van mij want zijn zwarte hartje was al bij zijn ''Doun'' Wie is die kanker hoer eigenlijk? ewa het boeit me niet meer hij houdt gwn niet van mij, waarom kan het me niet doordringen.
Ik ga hem laten zien wie ik ben niemand fokt zomaar met een baktarhi, de reden waarom weet ik eigenlijk niet maar ja het werd door me pa gezegd en ook door me broers en sinds toen was er niemand die dat deed anders was die weg, vraag niet waar..
ik appte Adam, hij is de neefje van salah, hoorde ik via via dan maar ik ken hem al heel goed we zaten samen op school, hij was een van mijn beste vrienden we waren heel close, maar alles werd verpest toen hij mij een zoen wou geven, kijk ik geef toe Adam is gwn WAUWWW maar ik weet niet wat me stopte het voelde gewoon niet zo goed. jaartje terug had ik gehoord dat hij helemaal is verandert, hij is een fuckboy geworden ik kon het niet geloven en deed ik ook niet, totdat ik hem twee x op een dag had gezien met twee verschillende meisjes, een x met de ene en andere x met de andere, hij is wel veel LEKKERDER geworden en raar genoeg werd ik helemaal rood hoe ik terug dacht over hij die me wou zoenen en had ik heel erg spijt want hij was toen wel heel serieus.
ik appte hem hopelijk had hij nog zijn oude nummer maar ja ik probeer het wel.
~App~
Najlae: Heyy...
KARMA IS EEN BITCH SALAH, MAAR LANG NIET NET ALS NAJLAE BAKTARHI
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha