1.5

3.4K 175 0
                                    

Ik had zo een fijn gevoel in me buik en was even alle gevaar vergeten waardoor ik gewoon met schijt uit het struiken liep en gewoon met schijt langs de mannen liep, wat natuurlijk dom was want eentje had mij armen vast zodat ik nergens naartoe kon. de kleinste vroeg me een paar vragen.
Km ( Kleine Man): en wat deed jij daar in de struiken.
Ik: Uhmm... niks meneer
Ik was zoo bang geworden ik wou mezelf gewoon straffen.
Een van de mannen begon opeens aan met borsten en kont te zitten en zei "Precies wat de baas perfect vindt" ik werd boos en zei "KKR HOMO RAAK ME NIET AAN TFOEE PEDOFIEL" en doordat krijg ik een harde klap waardoor ik bewusteloos raakte. ik werd wakker met een pijnlijke hoofdpijn ik bevond mezelf op een bed in een raar kamer met alleen een bed en een spiegel boven het bed. ik zag dat ik een blauwe oog had gekregen. daarna kwam iemand naar binnen en zei tegen mij "Heyy lekkerding ben je eindelijk wakker ik dacht bijna dat ik je dood had geslagen" waarop ik schreeuwde "KKR HOMO HEB JIJ DIT MET MIJ GEDAAN WACHT MAAR IK MAAK JE KKR ZIELIGE LEVEN KAPOT" hij zei toen weer tegen mij "Zo lekker en stoer zo ik denk dat ik je voor mezelf wil maar jammer genoeg moet de baas je eerst openen maar lieve schat ik betaal dan zeker weten voor je tweede keer" en toen bedacht ik me iets en zei "Owja weet je wel wie ik ben" en gaf hem een klap in zijn gezicht. Hij zei "Nee Zina maar voor nu ben je even dood" ik zag een vuist richting mij komen en ontwijk hem gelukkig en ik zei snel "Ik ben KKR NAJLEA" hopen dat hij me zou herkennen en met rust laten want hij werkt toch voor mijn broer? en mijn broer zou hem toch vermoorden als hij wist wat hij met me deed?, ze zijn toch allemaal bang voor mij broer?

Stemmen aub❤️‼️

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu