1.4

3.6K 204 0
                                    

Alle mannen keken Yassin raar aan, er kwam even een korte stilten totdat mijn oom vroeg wie het was, waarop Yassin reageerde "Najlea", WOW ik had dat totaal niet verwacht waarom ik? Was ik alles voor Rida, zou hij het misschien geheim houden omdat hij mij niet wou pijn doen, er gingen miljoen vragen door mijn hoofd. Nog steeds keken de mannen hem raar aan. ze wisten vast niks over mij, want een van de mannen vroeg wie dat was, waarop eentje Yassin voor was en als grap zei "Zijn Vrouwtje", niemand lachten maar een van de andere mannen had gelijk een plan uitgehaald, Zijn plan was om mij te pakken en Rida zouden bedreigen omdat hij vast van zijn vrouw hield en elk uur een stuk van mijn lichaam delen zouden afhakken en naar Rida sturen, Toen ik dat hoorde was ik echt Zoo bang ik wist niet wat ik moest doen, ik zag dat mijn oom, Yassin aantikte met een blik van Doe iets en Yassin reageerde op de blik van mijn oom en zei "Najlea is onze zusje EN ALS EEN VAN JULLIE HAAR AANRAKEN DAN MAAK IK JULLIE EEN VOOR EEN DOOD EN JULLIE ZOUDEN NIET WILLEN WETEN WAT JULLIE ZOU OVER KOMEN ALS RIDA EN DE REST VAN MIJN OOMS OVER DIT PLAN TE HOREN KOMEN HAHAHAHA". De mannen werden bang en zeiden sorry tegen Yassin en Yassin liep weg met mijn oom. wow Yassin hield ook gewoon van mij maar waarom doen ze dan zo raar tegenover mij het lijkt alsof ze veel meer geheimen voor mij hielden.

Stemmen aub ❤️ ‼️

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu