'En heeft hele mooie vriendje' zei yassin, Huhhhh Ik keek naast me en zag yassin met tranen in zijn ogen, heb ik echt hard op zitten praten? of kan hij gedachte lezen, 'Je weet toch dat je nooit in je gedachte kan praten naj' Zei yassin met een glimlach en nog steeds tranen in zijn ogen, Ik keek hem recht in zijn ogen aan het leek wel een eeuw maar waren gwn 1 minuut, Na die een minuut omhelsde ik hem alsof ik hem kwijt zo raken, hij deed hetzelfde 'Wat is er met ons gebeurt yassin' vroeg ik aan hem.'Te veel, Te veel najj'
FF eerlijk he is hayek spanned als ik dingen twee x zeg, twee x zeg.
nog steeds zit ik op een grote rots met yassin naast me, we zeggen beide niks en kijken maar voor ons uit, Wrm is mijn leven in zo'n korte tijd al veranderd, ik snap er niks van, van miljoen vriendinnen ben ik naar 2 gegaan, mijn ze3ma beste vriendin dina is nu samen met mijn ex rayan, Ik heb al tijdje niks meer gehoord van Amal & Salma want ik laat ze niet meer binnen, Ik vind het akward om zelf naast mijn eigen broer, tfoee mijn leven gaat naar nergens wrm vraag ik me elke dag, wrm kan ik niet terug gaan naar mijn kindertijd of beter gezegd is leven met besef zo moeilijk.
Ik had niet eens door dat ik zo hard in me aan het nadenken was want opeens voelde ik me komt hard tegen de grond aankomen, ik kijk omhoog en zie Yassin bijna stikken van het lachen automatisch stond ik op en begon hem klappen te geven als ik klaar ben en beetje armpijn krijg zei ik nog heel snel "Merhaba Man Van Meneer Seray" want ja ik vind die hoer meer op een man lijken, hij keek me heel boos aan "wat zei jij hond" hoorde ik hem met een lage stem zeggen waarom ik moet lachen normaal zouden Marokkaanse meisjes bang worden als hun broer met die stem praat terwijl hij boos op hun is maar dat is heel anders we hebben het wel over Yassin he, ik kan bijna wedden dat ik hem sloop ik zei bijna he, "Ik zei KK mannetje van seray" hij keek me hayek boos aan maar ik was niet bang voor hem, wat gaat hij doen? Al zijn kehba's op mij afsturen ofzo? Hij kwam dreigend voor me staan en keek een minuut doordringend in me ogen alsof ik van glas was gewoon, na die minuut begon hij hayek hard te lachen maar ik keek hem gwn raar aan " Grappig hoor najj, mohiem Lets go" ik ga stoppen met hc doen en ga gwn mee me leven gaat toch nergens misschien is het toch goed om ff te luisteren.
We stapten in zijn auto en Yassin deed ff de radio aan er kwam een mooi lied over een meisje die niet verliefd wil worden maar het vanzelf ga omdat ze altijd bij die zelfde terecht komt, door haar verleden met gebroken harten is ze bang om hem een kans te geven maar toch doet ze het. De lyrics van dit lied was zo mooi en diep ik voelde haar gwn ik stond stil voor elke woord die ze zong maar als zei dat kan, iemand een kans geven wrm ik dan niet, weet je wat ik ga iemand een kans geven en die iemand is mijn verloofde die me broers hebben uitgekozen.
"Naar waar gaan we Yassin" vroeg ik aan hem waarop hij zei "naar je verloofde Najlae en ik wil niks horen jij gaat met hem trouwen om veilig te zijn we willen je beschermen en dat kan alleen als je dit doet" "Saffi" Yassin keek me raar maar verbaast aan dit is het eerste X dat ik het accepteer dat iemand mijn toekomst bepaalt maar meer dan kijken deed hij niet.
Het rit naar "mijn verloofde" deed niet zolang na een kwartier kwamen we aan bij een mooie villa met 12 auto's geparkeerd, we liepen naar de deur een Yassin deed een soort van code klop je weet toch gwn net liedje maar dan weet je wie d'r is en als je kan open maken of niet, we wachten misschien een paar minuten en ik gaf het op en ging op de trap voor de deur zitten, wie komt d'r straks openmaken? Ik werd helemaal gek, ik liep weer naar de deur een deed die code klop wat Yassin deed maar dat dan 10x harder achter de deur hoorden ik een bekende stem zeggen dat die d'r aankwam, Nee ik ken deze stem al te goed😭
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha