Totdat 'The devil itself walked in' Ja hoor ik heb het over Rida.
R: pas ff redbul
Met tegenzin pakte ik een redbul voor Rida en gaf het hem aan met een neppe glimlach.
Rida vroeg waar ik naar toe ging dat ik zo had aangekleed en zei tegen hem dat ik nergens ging. Rida liep weg en ik nam weer plaats om te genieten aan mijn tweede milka.Mo en yassin kwamen aan lopen. Ik gaf yassin een vieze blik waarop hij zei "Als blikken konden doden, was ik nu daar boven" hij vond zichzelf zo grappig dat hij helemaal rood werd van het lachen, waarop ik fel reageerde met " hahaha waar ligt de grap" waarop mo begon te lachen en yassin stil bleef.
Rida kwam binnen lopen met zijn vriend, ik staarde zolang Wauw hij is gwn WAUWW‼️‼️, hij glimlachte naar mij waar door ik helemaal rood werd. Ik ging naar de woonkamer zodat niemand kon reageren.
Ik deed mijn oordopjes in en zette "Pistolen en rozen" op van cho en begon hard mee te zingen. Ik voelde een tik op mijn schouders en na een tijdje voelde ik dat iemand een oordopje uit mijn oor haalde, ik kijk naast me en zag de vriend van Rida, ik keek diep in zijn Blauwe ogen, gewoon wauw.
S: Heyy schoonheid
ZIJN STEM HÈ WOLLAH IK SMEELT NU GWN.
N: Heyy
S: Hoe heet je
N: Najlea.. Jij
S: Mooie naam voor een mooie dame, ik heet salah aangenaamd.
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha