Najlea POV
vandaag mag ik naar huis, was ik maar in ziekenhuis gebleven ik wil niet naar huis. Mootje kwam me ophalen ik was echt blij om hem te zien, ik besprong hem en knuffelde hem, ik voelde me veilig bij hem.
de rit naar huis was er een akward stilte totdat we thuis kwamen voordat mo uitstapte zei hij dat alle goed komt, het was grappig normaal zou ik me veilig voelen als ik dat zou horen maar nee, ik was bang geworden.
toen ik binnen was ging ik gelijk naar me kamer, ik was te bang om naast mijn broer te gaan zitten. ik hoorde de bel gaan, dat zou vast yasmine zijn, ik hoorde yassin 'Brada alles goed' toen hoorde ik rida roepen 'Salah negeer hem kom naar tuin'. wacht even van waar ken ik die naam ik dacht nog steeds na tot ik werd geappt door yasmine en doordat wist ik het weer SHITT.
Yasmine zei dat ze klaar was met haar dienst en nu richting mij komt, ik zei snel dat ze moest wachten tot ik haar appte omdat haar broer hier was.
Ik had een plan maar wist niet als het zou lukken maar maak niks uit als het mislukte. Ik deed mijn marokkaanse tenue aan me haar in een strakke staart en liep naar beneden ik deed mijn rode adidas aan en liep de woonkamer in, ik zag yassin en mo fifa spelen, ik groette mo en liep naar de keuken pakte snel een milka, ging zitten aan de keukentafel en genoot van mijn milka totdat..
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha