Okeyyy...

1.7K 101 18
                                    

Ik zag Nour met die KK sletje zoenen, wollah dacht echt hij was anders dan die andere homo's maar nee ik had ongelijk net als altijd waarom ben ik toch zo dom of spelen ze gwn een andere level dan mij nee toch volgens mij echt het eerste.

Ik wou weg rennen maar kwam geen stap verder, tranen kwamen vreemd genoeg niet maar ben daar trots op, ik mag niet huilen voor een sukkel nets hem, niet meer.

Ze stopte met elkaar op eten en keken  beide mijn kant op, nu kan ik mezelf echt dood schieten, Souhaila keek me met een vieze lach aan, die kehba maakt mij gekkkkk, ik gaf haar een neppe lach en keek naar Nour die naar de grond keek uit schaamte, ik zou me ook schamen als ik zo laag zou zinken om de grootste hoer a.k.a Las Vegas hoer, te zoenen. Ik bleef naar hem kijken tot hij zijn ogen ook naar mij richtte waarom durft hij niet hij is toch degene die die hoer ging zoenen, jongens ik snap jullie logica niet.

EINDELIJK ik hoor een auto toeteren en keek als hoop dat het salah was en Jaaa die varken is het, als een varken niet haram was zou ik hem allang al opeten, hij heeft me izjen middag laten wachten hier , op precies te zijn heeft hij mij 2 uren 51 minuten 21 seconden 46 milliseconden laten wachten.

Ik keek hem boos aan, en hij heeft me een onzekere glimlach terug, wauw wat schattig nu wil ik hem opeten🙈

Waarom moet ik altijd jongens ontmoeten/kennen van ver mijn level, tuurlijk kan ik jongens zoals salah niet krijgen. Hij is gwn perfect ( zijn uiterlijk dan ) van binnen is hij ook mooi maar ja hoe moet ik het zegen, we moeten er nog aan werken en ik ga hem helpen met dat.

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu