1.33

2.1K 126 25
                                    

Ik had deze vraag al verwacht maar ik wou hem echt niet beantwoorden, in plaats daarvan wijs ik alleen naar de kast waar de lijk van Rayan was, hopelijk word hij snel wakker want ik wil geen moord op mij geweten hebben.

Salah liep naar de kast en deed hem open, ik keek snel weg want ik wou geen lichaam zijn.

Salah: wat doe je daar sahbe?!
Rayan: Ben net wakker broer
Wat is hij al wakker dankjewel Allah, ik hou van u, vandaag ga ik bidden voor u, weet u wat ik geef wel mijn M&Ms zakjes aan zwervers Dankjewel 3x
Ik: Rayan?!
Rayan: Met jouw ben ik niet klaar he
Salah: praat niet zo tegen haar voordat je nooit meer kan praten.
Rayan: dan praat ik liever niet want door deze KK wijf was ik bijna dood en niet eens ze roept dokter voor mij, Nee ze wilt Marokkaanse Maffia spelen en stopt mijn lichaam in een KK kast.
???: Tenminste kwam je dan sneller uit de kast, KK homo.
Rayan: kom dat dan in mijn gezicht zeggen.
Amal: met alle plezier
Ik schrok toen ik Amal naar binnen zag lopen, Rayan rende gelijk richting haar en greep haar bij haar keel tegen de muur aan.
Rayan: wat doe jij hier KK wijf, nu kan je niet meer stoer praten he, PRAAT DAN.
Amal: JONGENS!!
Waarom zei ze dat, ze is echt raar zomaar schreeuwt ze jongen hahaha zij is niet barkie.
Amal: KK HOERE, KEHBA'S
Na dat Amal dat zei kon ik niet meer bij met lachen, sorry maar deze meid wauw gewoon geen worden.
Amal: KK ZEMMERS, JULLIE HOERE MOEDERS, KK JONGENS.
Nu kwam een groep Marokkaanse en een groep Antilliaanse jongens aan lopen en niet zomaar een paar misschien wel 100 man zonder te over drijven. Ze pakte Rayan bij zijn PP polo en namen hem mee.
Salah: wat gebeurt er hier allemaal, waarom wordt hij mee genomen, wat is er tussen jouw en Rayan gebeurt, waarom was hij in een kast, en waarom belde je mij opdat heb je nog geen antwoord gegeven.
Wollah voor "De Baas met alle antwoorden" vraagt hij wel veel. Ik pakte een M&Ms zakje een deed 20 M&Ms in me mond, jammer genoeg kon er niet meer in me mond.

Daar waren we dan in een ziekenhuiskamer met Amal die buiten adem is, Salah met 1000 vragen, nog steeds geen Yasmine of een van me broers, en ik met me mond vol tanden en M&Ms

Had snellejelle vervolgje gemaakt voor een trouwe lezer, Shokran @xoxoumaimaxox

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu