Ik wil niemand om me heen, ook al heb ik een probleem
Weg rennen voor mijn problemen bezorgen er alleen meer en dat weet ik al te goed, Al deze problemen komen alleen door een ding, en dat is vertrouwen?!, wat betekent dat eigenlijk?, Wie kan je vertrouwen? als je niet eens jezelf op sommige dagen met jezelf spelletjes speel.
Rennend zonder bestemming, dat is wat ik nu doe, Altijd als ik iemand weer binnen laat wordt dat weer een domme fout, Normaal leer je het wel na de tweede x maar ik blijkbaar ben ik hee veel verandert.
5 minuten geleden hoorde ik Mo nog schreeuwen nu, hoor ik hoe ik mezelf uitscheld, Als ik een grote rots zie stop ik, Met wie zou ik moeten trouwen?, en als ik het niet wil, hoe kom ik weg zonder dat iemand me vind, zonder dat ik in die hoerenhuis van me oom kom, DEZE KK FAMILIE IS NIET NORMAAL, IK MOET ZO SNEL MOGELIJK WEER BIJ ME VADER ZIEN TE KOMEN, alleen weet ik niet hoe, hij is verstopt voor mannen die zelf weten wat Obama doet wanner hij slaapt, dus als ik me vader zonder hulp kan vinden, zal het voor hun heel makkelijk zijn.
Zittend op de rots denk ik aan alles, aan goeie en slechte tijden, Aan de dagen dat Yassin en ik, twee handen op een KFC-kipstuk (Laat mij gwn heb hayek veel honger in de ochtend en reed net langs een KFC en zag die lekkere chicken, ze riepen mij, ZE RIEPEN MIJ GWN..... Mohim) Toen Yassin voor het eerst een vriendinnetje had, we waren 6, ik dan hij was 8, hij had met me tante verkering (Dat dacht hij dan niet denken me tante is pedo ofzo want dat ik VERYYYY HARAMM) hij kocht elke dag een speelgoed ring voor me tante en vroeg altijd aan mij welk mooier was, 'Meryem (Me tante) Is Koningin voor nu ff maar jij bent VOOOOOOOOOR altijd mijn prinsesje' Zei hij dan, waarop ik altijd zei 'Mag ik dan prins jasmine zijn, zij is ook arabisch nets mij En ze kan vliegen, heeft een aapje en...
'En heeft hele mooie vriendje' zei yassin, Huhhhh Ik keek naast me en zag yassin met tranen in zijn ogen, heb ik echt hard op zitten praten? of kan hij gedachte lezen, 'Je weet toch dat je nooit in je gedachte kan praten naj' Zei yassin met een glimlach en nog steeds tranen in zijn ogen, Ik keek hem recht in zijn ogen aan het leek wel een eeuw maar waren gwn 1 minuut, Na die een minuut omhelsde ik hem alsof ik hem kwijt zo raken, hij deed hetzelfde 'Wat is er met ons gebeurt yassin' vroeg ik aan hem.
'Te veel, Te veel najj'
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha