Seray

1.5K 111 18
                                    

Het is Seray also known as Hoer van zuid-hoerenland, Elke jongen heeft haar gehad en nog steeds beweert ze dat ze maagd is, het is zelf zo dat Yassin haar had gedaan, gwn tfoee gedachte dat je broer met en hoer heeft gedaan blijft echt op je netvlies hangen.

S: 'Ewaaa zine hoe gaat het met je broer'

N: 'Kowed van mij be9ra'

S: 'Lieve schat vergeet niet dat ik bijna je schoonzus kon zijn'

N: 'Je zegt het goed BIJNA'

S: 'Ach met hem zag ik toch geen toekomst'

N; 'Fuck jouw man kk hoer'

De deuren van de aula gingen wijd open, ik deed niet eens moeite om er naar toe te kijken ik word soms echt moe van mensen he, dus geef ze geen aandacht meer fuck hun. Maar toen ik een bekende stem hoorde kijk ik met een draai naar seray, ze keek me met glinsterde ogen naar mij, tfoeeee kk versleten turk, Rarara wie was het? Jaa hoor iedereen het was Rida, Yassin en Mo, tuurlijk zijn ze met ze drieën, ze zijn eenmaal al bekend als de drie trouwmateriaal broers, Eerlijk ik heb hayek lekkere broers maar hun innerlijk gwn om van over te geven.

Waarom kon het niet normaal zijn, Drie broers die hun zusje blij maakt, Alle jongens in de buurt bedreigt om uit haar beurt te blijven, Hun zusje bijna geen privacy geef, Ja ik weet dat het raar is maar ik wil die gevoel gewoon voelen, hoe het is, me broers trots maken want hun zijn de enigste die ik nog trots kan maken, ik kan me ouders niet trots maken, dus alleen hun kunnen mij alleen die fijne trotse gevoel geven, Waarom heb ik die gevoel dat het gaat lukken? maar het gedachte dat mijn gevoelens tegen me liegen?, Dit is gewoon een strijd tegen mezelf.

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu