Ik ben thuis gekomen, ik ben zo bang om hier in huis te blijven omdat die twee homo's hier ook woonden, er is nu wel Mohammed die me kan beschermen maar Rida blijft het sterkst in huis, Mo kon me alleen helpen tegen Yassin. Ik wil zo graag uit huis zei ik tegen Mo, hij vroeg me hoe ik bedoelde, waarop ik zei dat ik bang was om hier in huis te blijven met Yassin en Rida.
Mo; Lief zusje, Yassin en Rida zouden je nooit iets aandoen en als de tijd komt dat ik verkeerd ben dan regel ik het wel veder.
Zonder te reageren liep ik naar me kamer in me kamer deed ik me oordopjes in."Deze is voor jouw, bel je elke dag. je telefoon is uit niks is meer wat het was, Het gras is groener aan jouw kant ik wil er naar toe, ik wil je zeggen je bent alles maar ik weet niet hoe"
Ik dacht even weer aan Rayan, totdat mijn deur met een ruk open ging, Het was Rida ik was bang, boos, verdrietig in een. Hij zag er verdrietig uit.
Rida: "Najlea wollah het spijt me"
Ik: "Wat dat je 50 verschillende meisjes verkracht, dat je drugs dealt, dat ik er achter ben gekomen Wat spijt je Rida WAT"
Rida: "Alles zusje alles
Ik: "Rida sorry ik kan je het niet vergeven en ik wil je een paar dagen niet zien"
Rida: "Ik begrijp je"
En hij liep mijn kamer uit.
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha