3.13

921 50 10
                                    


'Sorry hoor je niet mijn spullen te scannen' vroeg ik een beetje geïrriteerd, Hij reageerde met een lach, wat heb ik nou aan een lach, Scan mijn spullen gewoon!!, ik keek hem in zijn ogen aan, ik zou liegen als ik zei dat hij geen mooie ogen had maar ik wil niet staren dus keek ik maar snel naar beneden, toen ik merkte dat hij in de boeken gingen kijken vond ik het maar raar dus pakte ik mijn spullen en gaf hem 50 euro, hahahaha whyy waarom deed ik dat, nou dames ik kreeg het gewoon te warm tegen over hem, en ja niet dat ik iets verkeerds heb gedaan ofzo, ik heb hem zeker weten meer geld gegeven, ik nam ook niet het kans om wisselgeld terug te krijgen, want volgens mij zou hij me echt alleen maar 5 centen geven, Waarom is alles zo akwardddd!!!.

Ik liep naar een visrestaurant niet ver van waar ik al was, misschien vragen jullie af hoe ik opeens aan zo veel geld komt, Ik heb weer contact met mijn vader, hij zei dat binnenkort hij elke dag met me kan zijn, en weer komt het ik moest dan met Salah trouwen, ik ben blij dat ik met hem kan trouwen maar toch hij en ik zijn zo ander we passen niet bij elkaar, me vader en ik hebben een speciale band met elkaar we geven elkaar hints in brieven, ja dames ik en me vader schrijven nu brieven, hij vindt het zo beter maar ook grappig het is best raar we zijn in 2016 en we sturen brieven naar elkaar. Hij heeft me zoveel verteld, het is mijn vader je verwacht dat ik al veel van hem weet maar dat was juist niet het geval, me vader was nooit uit zichzelf in het drugswereld gegaan, hij moest het van zijn MOEDER!!, je dacht zeker dat ik zou zeggen vader maar nee mijn oma was die gekke maffia, ze had mijn opa ook vermoordt toen ze een betere man vond, ik zelf ken mijn oma niet goed maar ik ben daar eigenlijk wel blij mee.

Daar zit ik dan in een restaurant helemaal alleen, iedereen hier is wel met iemand, waarom kan ik nooit gezellig in een restaurant zitten met familie of met een jongen waar ik zeker weet dat hij van mij is en alleen van mij, het was opeens heel stil en iedereen kijkt naar een richting, ik automatisch ook gelijk, daar stond hij dan, een Marokkaanse jongen rarara wat gaat hij doen, juist ja zijn leven opgeven voor een meisje waar hij van houdt en zijn leven mee wilt delen, niet jaloers ofzo bedoelt, Saleh is veel mooier hahaha, Ow en niet denken dat die jongen voor mij komt, hij is gewoon een vreemde voor mij!, daar stond hij dan, met een ring in zijn hand, hij gaf een hele preek en wat kreeg hij terug??

' Ow dit had ik niet verwacht, waarom ga je niet op je knieën voor mij'

Die zag ik totaal niet aankomen, ik weet niet als hij nog met haar wil trouwen.

-----

Salam Alaykoum mijn broeders en zusters.

Eid Mubarak, ik hoop dat je erg heb genoten met je geliefden om je heen!!

Groetjes van de one en only

Ja jullie kennen mij naam al😒😘😘😘

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu