3.01

1.7K 102 19
                                    

Eerste keer dat mo zo te keer gaat, Op mij! Dit had ik echt niet verwacht, ik kon niks anders doen dan gewoon naar mijn boze maar serieuze broer mohammed te luisteren, ik was nog steeds in schok de lieve gevoelige snel geïrriteerde maar toch rustige Mohammed, die naar mij schreeuwt, ik weet dat we niet echt een broer-zusband hebben maar hij die naar een meisje zijnde schreeuwt is heel iemand heel anders , dus zou wel serieus moeten zijn.

Bang liep ik achter mo, Hij kent deze schoolgebouw beter dan mij, hij moet hier vast ieder zijn geweest, waar is hij dan niet geweest hij kent heel Nederland en andersom ook, Gelukkig niet op een slechte manier of soort van hij blijf toch broertje van de grote drugsdealer en die naam gaat nooit veranderen, en ik weet hoe het voelt want soms als ik over straat loop kijk iedereen me anders aan, vaak hoor ik ook Rida's naam hier en daar, Soms vind ik het wel erg voor Rida, hij blijft mijn broer, hij was het oudste, hij had het meeste druk, hij moest sterk zijn voor ons, hij moest geld verdienen maar hij was niet een oud genoeg voor baan waar je goed kon verdienen om voor 4 te zorgen, Broers van me vader hebben hem naar beneden gebracht maar wat moest hij anders denken, Rida was hopeloos en het was toch bloed maar dat is de domme fout die veel maken, tegenwoordig is niet eens familie te vertrouwen. Wat is bloed kifeshh bloed?!

we waren aan gekomen in een of ander kleedkamer, en mo ging zitten op het bank en begon te praten

Mo: Najlea je bent in gevaar

Najlea: Nou gelukkig hebben we onze grote drugsdealer die voor ons kan zorgen toch?

Mo: Het is erger dan dat, 3amo Redouan.....

Najlea: Jaaa wat is er.

Mo: NAJLEA IK WORDT NU KK PARRA HE LAAT MIJ FOCKING UIT PRATEN

Najlea: Sorry...

Mo: WAT SORRY HOU JE BEK NOU EVEN

Dit was het, ik was nu echt bang, ik maakte me klein en ging in een hoekje zitten, ik trilde helemaal, er kwam een traan uit me oog, Ik was bang voor mijn eigen bloed en niemand die kan beschermen. Is er dan echt niemand die om mij geef?

Mo: 3amo Redouan heeft een hoerenhuis, maar 5 van die hoeren hebben zelfmoord gepleegd, dit was een maandje terug gebeurd maar ze hebben hun nog niet kunnen vervangen, hij vroeg aan Rida als jij dat niet kan doen, Rida zei 'Nee ze is al getrouwd', hij zoekt je overal najlea om te kijken als het waar is dat je bent getrouwd en als dat niet zo is dan, dan neemt hij je mee, Najlea we willen je veilig hebben daarom wilt rida dat je zo snel mogelijk gaat trouwen met...

Nee wat the fock moet ik nu doen, ik ga niet trouwen mij boeit het helemaal niet met wie ze willen dat ik trouw IK WIL NIET TROUWEN OMDAT HET MOET VAN IEMAND ANDERS, voordat ik kon horen met wie rida wilt dat ik trouw ren ik weg, ik ren harder en harder, als ik het gebouw uit was zette ik een liedje die het best bij mijn gevoelens paste, Ismo - niemand kijkt om naar mij.


Niemand weet hoe ik leef,

Niemand die iets van me weet,

Niemand die iets om me geeft,

Niemand kijkt om naar mij,

Niemand weet wat er speelt.

In mijn hart, ik hou me chill

Je ziet me lachen maar kill

Niemand kijkt om naar mij

Wie kijkt er naar me

Wie kijkt er binnen in me

Kijkt er verder dan de lachende man die altijd spitte

Niet wetend dat ik me opa nooit heb gezien

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu